Nevjerojatna je količina slučajnosti u vezi s domaćim teleoperaterima.
Došao tako jedan čitatelj Jutarnjeg prije dva tjedna u poslovnicu operatera čiji je dugogodišnji korisnik.
Tražio neki dobar mobitel s popustom.
Rekli mu da nemaju.
Poslali ga doma.
On raskinuo ugovor i prešao kod novog teleoperatera.
I odmah drugi dan “slučajno” dobio poziv od bivšeg telekoma.
“Dobar dan, gospodine, zovem vas iz naše novoosnovane službe za savjetovanje korisnika. Imate li malo vremena?” zapita gospođa, a on znatiželjno pristane na razgovor.
“Ma vidite, mi smo potpuno nova služba. S posebnim, gotovo pa tajnim ovlastima. I imamo velike popuste na mnoge naše proizvode. Biste li možda nešto od toga htjeli iskoristiti?” pristojno zausti, a čitatelj gotovo da ne povjeruje.
Evo - baš...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....