OPREZ!

OVO MORATE ZNATI PRIJE ODLASKA NA GODIŠNJI Na ovih pet načina vas restorani tjeraju da trošite više od planiranog

Ljeto i godišnji odmori koji su pred vama - zasigurno će vas navesti da češće posjećujete različite restorane. Izdvojili smo vam pet najčešćih razloga kako vas ugostitelji "tjeraju" da trošite više i naručujete upravo ono što oni žele.
SPECIJAL Slobodna DalmacijaDubrovnik, 190814Restoran Komarda - Ploce, DubrovnikFoto; Niksa Duper / CROPIX
 Niksa Duper / CROPIX / CROPIX
Ljeto i godišnji odmori koji su pred vama - zasigurno će vas navesti da češće posjećujete različite restorane. Izdvojili smo vam pet najčešćih razloga kako vas ugostitelji "tjeraju" da trošite više i naručujete upravo ono što oni žele.

1. Koriste se pomno biranim opisima prilikom pisanja jelovnika

Dobro napisan i slikovito opisan jelovnik povećat će prodaju za 27 posto, pokazalo je istraživanje američkih znanstvenika. Ravno iz pećnice, domaće, polako kuhano, svježe ubrano, bakino - samo su neki od trikova koji će vas potaknuti da potrošite i pojedete više od planiranog.

2. Fotografija vrijedi tisuću riječi

Ukoliko uz gore navedeni opis dodaju i prikladnu fotografiju, ugostitelji računaju na 30 posto veću potrošnju svojih gostiju. Fotografija kod mnogih budi osjećaj gladi i želje pa na taj način potiče impulzivnost i u konačnici - veći račun.

3. Samo dio izbora je na vama

Prilikom dizajna, restorani znaju da je najunosniji dio jelovnika gornji lijevi i desni dio jer pogled instinktivno prvo pada ondje....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:53