1. Koriste se pomno biranim opisima prilikom pisanja jelovnika
Dobro napisan i slikovito opisan jelovnik povećat će prodaju za 27 posto, pokazalo je istraživanje američkih znanstvenika. Ravno iz pećnice, domaće, polako kuhano, svježe ubrano, bakino - samo su neki od trikova koji će vas potaknuti da potrošite i pojedete više od planiranog.
2. Fotografija vrijedi tisuću riječi
Ukoliko uz gore navedeni opis dodaju i prikladnu fotografiju, ugostitelji računaju na 30 posto veću potrošnju svojih gostiju. Fotografija kod mnogih budi osjećaj gladi i želje pa na taj način potiče impulzivnost i u konačnici - veći račun.
3. Samo dio izbora je na vama
Prilikom dizajna, restorani znaju da je najunosniji dio jelovnika gornji lijevi i desni dio jer pogled instinktivno prvo pada ondje....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....