UREDSKA POSLA

PET STVARI KOJE MORATE IMATI NA UMU UKOLIKO PRELAZITE NA NOVI POSAO Kako se što bolje i čim prije snaći u novoj radnoj okolini

 Foto: Colourbox

Novi posao može biti veliki izazov, koji ćete lakše savladati ukoliko se unaprijed pripremite i krenete s ovih pet koraka.

Kako briljirati na novom poslu i ostaviti što bolji dojam - donosimo u nastavku.

1. Što preciznije definirajte svoju ulogu

Prve sate na novom poslu iskoristite kako biste dobili odgovor na pitanje što se točno od vas očekuje. Pitajte nadređenog na što bi želio da se prvo fokusirate jer u konačnici, prema tome će se mjeriti vaš uspjeh ili neuspjeh.

- Najveći izazov na novom radnom mjestu predstavlja upravo shvaćanje uloge te očekivanja nadređenih i kolega. Kad jednom znaju svoje mjesto, novi zaposlenici lakše će ostvariti ono što kolektiv želi - tvrdi ugledni psiholog Mishri Someshwar, sa sveučilišta Washington, D.C.

2. Aktivno slušajte

Pažljivo sl...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 12:21