Švicarska kompanija Nestlé optužena je da je prekršila etički kodeks oglašavanja i manipulirala kupcima dajući im obmanjujuće informacije o mliječnim formulama za bebe, piše Guardian.
Novi izvještaj Zaklade Chaning Markets otkriva da je Nestlé svoja adaptirana mlijeka oglašavao kao 'najbliže majčinom mlijeku', 'inspirirano majčinim mlijekom ' ili 'slijedeći primjer majčinog mlijeka' što je praksa koju Svjetska zdravstvena organizacija najstrože zabranjuje.
Studija je analizirala 70 Nestléovih proizvoda namijenjenih najmlađima u ukupno 40 zemalja i otkrila da je Nestlé u oglašavanju kršio i vlastite nutricionističke savjete.
U Južnoj Africi je kompanija u dječjim formulama koristila saharozu, dok su se formule namijenjene tržištu Brazila i Hong Konga reklamirale ka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....