ZAVARAVAJUĆI OGLASI

POZNATA KOMPANIJA OBMANJIVALA SVOJE KUPCE Nestlé na udaru jer je svoje formule uspoređivao s majčinim mlijekom što WHO najstrože brani

 Profimedia, Alamy

Švicarska kompanija Nestlé optužena je da je prekršila etički kodeks oglašavanja i manipulirala kupcima dajući im obmanjujuće informacije o mliječnim formulama za bebe, piše Guardian.

Novi izvještaj Zaklade Chaning Markets otkriva da je Nestlé svoja adaptirana mlijeka oglašavao kao 'najbliže majčinom mlijeku', 'inspirirano majčinim mlijekom ' ili 'slijedeći primjer majčinog mlijeka' što je praksa koju Svjetska zdravstvena organizacija najstrože zabranjuje.

Studija je analizirala 70 Nestléovih proizvoda namijenjenih najmlađima u ukupno 40 zemalja i otkrila da je Nestlé u oglašavanju kršio i vlastite nutricionističke savjete.

U Južnoj Africi je kompanija u dječjim formulama koristila saharozu, dok su se formule namijenjene tržištu Brazila i Hong Konga reklamirale ka...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 10:56