Kompanije koje proizvode mliječne formule za djecu ne odustaju od agresivnih, prikrivenih i često ilegalnih kampanja kojima su cilj majke u najsiromašnijim dijelovima svijeta, kako bi ih potakle da kupuju njihove proizvode umjesto da doje svoju djecu, pokazala je nova istraga.
U nekima od najugroženijih dijelova Filipina, Nestle i još tri druge kompanije nude liječnicima, primaljama i drugom medicinskom osoblju besplatna putovanja na raskošne konferencije, obroke, ulaznice za predstave i kina, pa čak i žetone za kockarnice, čime pridobivaju njihovu odanost. To je vrlo jasno kršenje filipinskog zakona.
Predstavnici Nestlea, Abbotta, Mead Johnsona i Wyetha (kojeg je nedavno kupio Nestle) stalno su prisutni u bolnicama na Filipinima gdje samo 34 posto majki isključivo doji svoju d...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....