NAVIKE SE MIJENJAJU

Novi trendovi stigli i u Hrvatsku: ‘Mladi gosti ne žele susret s domaćinima, a u lokalima će uskoro biti kao u banci...‘

Turisti u Dubrovniku

 Božo Radić/Cropix
Potrošačke navike se mijenjaju, a vrijeme će pokazati koliko nam treba za prilagodbu, rekao je Ante Vlašić
Potrošačke navike se mijenjaju, a vrijeme će pokazati koliko nam treba za prilagodbu, rekao je Ante Vlašić

Ne treba biti Gates ni Ronaldo da biste ljetovali u Dubrovniku. Isticanje najviših cijena i širenje fotografija računa kave na Stradunu po društvenim mrežama prišili su mu etiketu preskupe turističke destinacije.

Što je to skupo, a što pristupačno i tko to definira, pita predstavnik dubrovačkih ugostitelja, koji ukazuje na to da je popularnost Dubrovnika među domaćim i stranim gostima najbolji pokazatelj da je to mit, piše Slobodna Dalmacija.

– Da gostima nije prihvatljivo konzumirati naše usluge, ne bi dolazili u tolikom broju. Dubrovnik ima široku ponudu – tvrdi Ante Vlašić, predsjednik Strukovne grupe ugostiteljskih djelatnosti Županijske komore Dubrovnik, pa dodaje:

– Imamo sve, od fast fooda do restorana s Michelinovim zvjezdicama. Osim od medija, nigdje nisam č...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 08:14