Više od dva milijuna korisnika pogledalo je novu promotivnu kampanju za Oslo u kojoj turistički ured VisitOslo pokušava na ironičan način uvjeriti turiste da odaberu glavni grad Norveške za sljedeću turističku destinaciju.
- Ne bih došao ovdje, bit ću iskren. Oslo je naprosto... mislim, zar je to uopće grad? Sve je jednostavno tako... dostupno, znate? Nema ekskluzivnosti, započinje priču Halfdan (31), glavni akter promotivnog videa, inače stanovnik Osla.
Zatim nastavlja nabrajati stvari koje, u njegovoj glavi, čine Oslo groznim mjestom za život, ali zapravo savršeno dočarava šarm grada.
- Za 30 minuta možete pješice doći s jednog kraja grada na drugi. Pokušajte to u New Yorku ili Parizu, poručuje.
Osvrnuo se i na kulturne znamenitosti Osla.
- Ne morate čekati dva sata...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....