Elegantna vila obavijena staklom usred kalifornijske pustinje može izgledati kao savršeno utočište, ali za jednog gosta s Airbnba, viralna "Nevidljiva kuća" u Joshua Treeju pretvorila se u neočekivano skupu noćnu moru, piše New York Post. TikToker Sean Davis podijelio je svoje upozorenje u videu, koji je skupio preko 1,3 milijuna pregleda.
U videu Davis tvrdi da su ga "opelješili" za 10.000 dolara nakon što je snimio selfie ispred kuće čija je cijena najma 2.400 dolara po noći. Poznata je to kuća, prikazana u Netflixovoj emisiji "World’s Most Amazing Vacation Rentals", a privukla je i slavne posjetitelje poput Demi Lovato, Lizzo i Dipla.
Kuća je dizajnirana tako da se uklopi u okolinu zahvaljujući zrcalnoj fasadi. "Nevidljiva kuća" od 510 kvadrata izgradili su filmski producenti Chris i Roberta Hanley na 90 hektara prekrasnog terena, što čini najveće privatno vlasništvo koje graniči s nacionalnim parkom Joshua Tree. Sadrži i zatvoreni solarni bazen dug 30 metara i pametne značajke osmišljene kako bi ugljični otisak bio gotovo nula.
Ovo je najpopularnija destinacija, ali ekspertica tvrdi da nije vrijedna posjeta
No Davis je upozorio putnike: "Izgleda kul, ali je prava noćna mora."
Davis je, naime, iznajmio objekt misleći da će ga koristiti samo za jednostavno fotografiranje, no tek je naknadno saznao da fotografiranje ima skrivene troškove. Prema njegovim riječima, djevojka njegova prijatelja snimila je selfie u kupaonici, označila jedan brend na Instagramu, a taj je post kasnije podijeljen, što je aktiviralo klauzulu u ugovoru o najmu i izazvalo visoku novčanu kaznu.
Ovako izgleda donedavno zabranjeni hrvatski otok
"Zapravo nismo snimali nikakav brendirani sadržaj u kući. Snimali smo vani, ali problem su imali s jednim selfiejem", kazao je pa se požalio da, unatoč visokoj cijeni i prividnom miru, spavanje u toj kući nije ni približno ugodno.
"Noću ne možete vidjeti van, ali se izvana savršeno vidi unutra… a najgore je to što se cijelu noć čuju glasni zvukovi", dodao je.
Dok je Davis izrazio šok zbog iznenadne naknade i lošeg iskustva, neki nisu pokazali puno suosjećanja. "Moj ujak ima Airbnb i dnevna cijena mu je 1.000 dolara, ali za brend snimanja naplaćuje 10.000. To je prilično standardno", "Kao netko tko je vodio objekt na kojem se često snimalo, mogu reći da je to normalno. U industriji je standard plaćati lokacije za komercijalno oglašavanje. Dobrodošao u industriju! Nitko ovu grešku ne napravi dvaput", komentirali su.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....