Martina Bienenfeld

Zagreb je najpoželjnija city-break destinacija: ‘Idealan je za posjet u svako godišnje doba, evo na čemu treba biti fokus‘

Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.
 

 Vedran Peteh/Cropix
Budućnost i uspješnost Zagrebačkog turizma ne bi se trebala mjeriti samo brojevima, nego i kvalitetom iskustva za turiste te utjecajem na lokalnu zajednicu i okoliš
Budućnost i uspješnost Zagrebačkog turizma ne bi se trebala mjeriti samo brojevima, nego i kvalitetom iskustva za turiste te utjecajem na lokalnu zajednicu i okoliš

Posljednjih nekoliko godina Zagreb je najpoželjnija city-break destinacija, turisti dolaze sa svih strana svijeta, a čini se da ih ima ne samo u sezoni i za vrijeme popularnog Adventa, nego i tijekom cijele godine?

Zagreb smo profilirali kao “city break” destinaciju te smo kvalitativnim razvojem i promocijom zagrebačkih najznačajnijih turističkih proizvoda - Festival svjetla Zagreb, Zagreb Classic, Artupunktura i Advent Zagreb, kao glavnih nositelja turističke ponude, sinergijski i održivo pozicionirali Zagreb kao cjelogodišnju turističku destinaciju. Zagreb nema velike brojčane amplitude kroz mjesece što se tiče posjećenosti i noćenja, a posebno me veseli činjenica da ove godine, uz goste iz SAD-a, vidimo povratak gostiju iz azijskih zemalja što nam je dobra naznaka potpunog oporavka....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 22:35