SVE ZA LJUBAV

Tinder dodaje novu značajku kako bi privukao generaciju Z: Biste li koristili ‘spoj učetvero‘?

Tinder App, ilustracija

 Valentin Wolf/Imagebroker/Profimedia/Valentin Wolf/imagebroker/profimedia
Generacija Z, osobe rođene između 1997. i 2012., čini preko polovice korisničke baze Tindera u svijetu
Generacija Z, osobe rođene između 1997. i 2012., čini preko polovice korisničke baze Tindera u svijetu

Aplikacija za upoznavanje na internetu, Tinder, dodaje novu značajku spoja učetvero u pokušaju da privuče pripadnike generacije Z i mlade žene koje traže spojeve s manje pritiska, javlja u utorak njemačka agencija dpa.

Značajka će biti dodana u aplikaciju u Ujedinjenom Kraljevstvu od sredine srpnja.

Korisnici koji aktiviraju "spoj učetvero" mogu odabrati do tri prijatelja s kojima mogu oformiti par. Parovi tada mogu birati druge parove u aplikaciji s kojima žele biti spojeni, za što je potreban "like" samo jedne osobe iz svakog para. Kada se to dogodi, otvora se grupni chat u kojem parovi mogu razgovarati i organizirati spoj.

Tinder, koji je nekoliko mjeseci ispitivao značajku kod nekih svojih korisnika na međunarodnim tržištima, rekao je da nastoji privući mlade ljude i žene koje traže društveniji način za upoznavanje drugih ljudi s manje pritiska. Gotovo 90 posto korisničkih profila koji su koristili značajku bili su mlađi od 29 godina, prema podacima tvrtke.

Generacija Z, koja se u pravilu odnosi na osobe rođene između 1997. i 2012., čini preko polovice korisničke baze Tindera u svijetu. Platforma povećava svoje napore da zadrži žene i korisnike iz generacije Z nakon pandemije covida-19, rastućih zabrinutosti za sigurnost i šire promjene pristupa mladih ljudi kada je riječ o spojevima.

image

Tinder, ilustracija

Sopa Images/Ddp Usa/Profimedia/Sopa Images/ddp Usa/profimedia

Napori su uključivali dodatne sigurnosne značajke poput verifikacije identifikacijskih dokumenata i opcije da korisnici aplikacije s članovima obitelji ili prijateljima podijele pojedinosti spoja poput vremena, mjesta i fotografije osobe s kojom su spojene.

Tinder, objavljen 2012., pomogao je popularizirati upoznavanje na internetu te danas ima oko 50 milijuna korisnika mjesečno, najviše u svijetu kada je riječ o aplikacijama za upoznavanje.

Vlasnik aplikacije je Match Group, tvrtka sa sjedištem u Los Angelesu koja posjeduje i niz drugih platformi za upoznavanje poput Hingea i OkCupida.

Podaci iz faze testiranja su pokazali da je tri puta vjerojatnije da će žene "lajkati" par nego pojedinačne profile, a stope spajanja su bile bitno više za one koji koriste značajku.

Nadalje, Tinder je kazao da značajka pomaže privući nove korisnike, ali i one bivše, pri čemu je 15 posto onih koji su prihvatili pozivnicu da koriste značajku bili novi korisnici platforme ili su nedavno ponovo aktivirali svoj profil.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
04. srpanj 2025 17:38