Najpopularniji domaći TV kviz “Kviskoteka” dobio je svoju tehnološki moderniju verziju. Prije pet dana na tržište je lansiran “Kvisko”, mobilna igra koja je u to kratko vrijeme stekla već 10 tisuća korisnika koji, kako to pokazuju podaci, tri puta dnevno rješavaju zadane asocijacije.
“Kvisko” je rezultat suradnje autora “Kviskoteke” Laze Goluže, direktora tvrtke Intecha Branka Kobalija i zagrebačke softverske kompanije Infinum.
- Zasad je ‘Kvisko’ najmijenjen korisnicima iPhonea i iPada čiji uređaji podržavaju iOS 7 ili noviju verziju. Za par mjeseci na tržište ćemo pustiti i verziju za Android sisteme te Facebook. Plan nam je izaći i na strano tržište te smo već pripremili i englesku verziju nazvanu ‘Iquizco’ - rekao je Kobali koji je s Golužom počeo surađivati p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....