LAJKOVIMA I KOMENTARIMA DO MILIJUNA

BITI INFLUENCER ITEKAKO SE ISPLATI Pogledajte koliko poznati zarađuju od objava na Instagramu

 Profimedia, Alamy
 
 

Izvještaj marketinške tvrtke Izea pokazao je da je prosječna cijena sponzorirane fotografije na Instagram profilu neke utjecajne osobe od 2014. do 2019. godine porasla sa 134 na 1.642 američka dolara, odnosno s 904 kune na 11,079 kuna, piše BBC.

Business Insider piše da su tvrtke spremne raskošno platiti fotografije, videe, "priče" i blogove. No, jedan stručnjak tvrdi da to ne znači da će tradicionalno oglašavanje umrijeti. "Digitalni marketing jedan je marketingu od usta do usta, no tvrtke će uvijek miješati tradicionalne i modernije metode", rekao je Yuval Ben-Itzhak, glavni operativac platforme za marketing na društvenim mrežama Socialbakers.

U izvještaju su analizirane sponzorirane objave na Facebooku, YouTubeu, Instagramu i blogovima, a proučavane su cijene koje su se...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 09:35