Istraživanje konzultantske kuće PwC pokazalo je i da bi 47% europskih potrošača bilo spremno odreći se vlastitog automobila ako bi na raspolaganju imali široko dostupnu i cijenom prihvatljivu uslugu robo-taksija. A od onih koji žele zadržati svoj automobil 28% ih je spremno zaraditi dijeljenjem usluge vožnje (The Strategy & Digital Auto Report 2019).
Isto istraživanje, koje je provedeno na 3000 ispitanika u Europskoj uniji, SAD-u i Kini, pokazalo je i da bi svaki drugi korisnik bio spreman platiti iznos svojevrsne pretplate do 1700 kuna mjesečno za neograničen broj vožnji unutar istog grada.
Prema analizi konzultantske kuće PwC u idućih deset godina broj vozila u Europi smanjit će se s 280 na oko 200 milijuna, ali to ne znači da će prodaja novih vozila pasti. Upravo suprotno,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....