DOBAR POSAO

DIOR Beauty u suradnji s Infobipom pokrenuo prvu WhatsApp kampanju u kozmetičkoj industriji

Diorova kampanja

Po prvi puta neki je luksuzni brend iskoristio WhatsApp kako bi pratiteljima na Instagramu omogućio pristup ekskluzivnim sadržajima
Po prvi puta neki je luksuzni brend iskoristio WhatsApp kako bi pratiteljima na Instagramu omogućio pristup ekskluzivnim sadržajima

Francuski luksuzni modni brend DIOR Beauty pokrenuo je jedinstvenu kampanju s ambasadoricom brenda i azijskom megazvijezdom @Jisoo, a cjelokupno digitalno iskustvo rezultat je suradnje s globalnom komunikacijskom cloud platformom Infobip.

Posebnost nove DIOR Beauty kampanje je što se odvija na WhatsAppu, što je prvi puta da je neki brend iskoristio taj kanal kako bi dodatno osnažio komunikaciju s ambasadorom svoga brenda. Time je 9,6 milijuna pratitelja profila @diorbeauty na Instagramu dobilo pristup ekskluzivnim sadržajima i komunikaciji s muzom kampanje za novi ruž za usne Dior Addict.

Kampanja je kreirana putem WhatsApp Businessa, jednim od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme. To je rješenje Dioru omogućilo da uz pomoć chatbot...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:00