EVOLUCIJA I REVOLUCIJA

DRUGO NALIČJE MITA O INOVATIVNOSTI INFORMATIČKE INDUSTRIJE Zadnjih pet noviteta Facebook je prepisao od drugih tvrtki. Je li to inovativan biznis?

Mark Zuckerberg, Facebook
 Stephen Lam / REUTERS
Dok se javnosti uporno prezentira vizija informatičko-tehnološkog sektora kao društvenog šampiona kreativnosti, u njemu je duboko ukorijenjena kultura plagiranja
Dok se javnosti uporno prezentira vizija informatičko-tehnološkog sektora kao društvenog šampiona kreativnosti, u njemu je duboko ukorijenjena kultura plagiranja

Kada je Facebook prošli mjesec predstavio “novitete” na svojim platformama, većina korisnika i medija složno je reagirala na isti način: “Ovo je čista kopija Snapchata!”. Dobre ideje koje je razvila mlada i inovativna kompanija, koje su očito jedan od razloga njezina velikog uspjeha, tehnološki mastodont Facebook jednostavno je prekopirao, preimenovao, prebojio i proglasio novim proizvodima. Dapače, posljednjih pet inovacija koje je Facebook implementirao na svojim platformama zapravo su kopije usluga koje već nude druge, mahom mlađe i manje tvrtke. Facebook Camera je zamjena za Snapchat Stories, Messenger Live Location usluga je koju je već imala Appleova aplikacija Messages, Messenger Reactions and Mentions je prekopirana usluga aplikacije po imenu Slack, a mogućnost “streamanja” vide...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 02:47