StoryEditor
PREDAH ZA TELEFONSKE LINIJE

FACEBOOK STRANICA HRVATSKOG ZAVODA ZA JAVNO ZDRAVSTVO UVELA CHATBOT Ime joj je 'Nada' i građanima će pomoći da se informiraju o koronavirusu

 
 Hero Factory

Facebook stranica Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) od petka je uvela chatbot aplikaciju za Messenger preko koje građani mogu saznati sve što ih zanima oko koronavirusa.

Primarni cilj tog alata jest da se informira javnost, ali i da se olakša rad epidemiologa i drugih zdravstvenih stručnjaka koji su aktivno uključeni u borbu protiv bolesti COVID-19.

Aplikacija funkcionira tako da korisnik postavi pitanje i chatbot mu automatski odgovara, u bilo koje vrijeme, jer je već prethodno naučen kako da odgovori.

Hero Factory
 

U principu, korisnik otvori Messenger i bira opcije za koje im chatbot imena Nada tipka odgovore. To mogu biti pisani te slikovni i video odgovori i upute, vijesti i sve ostalo potrebno za potpunu informiranost službenim i provjerenim informacijama od strane HZJZ-a.

Hero Factory
 

Autor ovog “robota” je tvrtka Hero Factory koji su nam malo detaljnije objasnili kako sustav funkcionira.

- Chatbot je tu kao besplatna usluga za sve građane Republike Hrvatske, mali asistent koji pomaže da se kvalitetno i točno informirate o simptomima, vijestima i ostalim važnim stavkama vezanima uz koronavirus u Hrvatskoj.

Hero Factory

Glavna svrha mu je pružiti sve potrebne informacije o zdravstvenim naputcima građanima na zanimljiv i interaktivan digitalni način, a s druge strane, osloboditi jako zatrpane telefonske linije od upita koji se mogu riješiti i jednostavnije kroz automatske odgovore u chat tekstualnom obliku - što automatski znači i više vremena za one građanske telefonske upite koji će biti teži i kompleksniji - objašnjava Barbara Slopko, voditeljica projekta.

Hero Factory
 

Slična rješenja su već implementirana u SAD-u, Španjolskoj, Engleskoj i Indiji, a ovo je prvi puta u Hrvatskoj da se kontakti na hitne javne linije idu smanjiti kroz automatskog konverzacijskog robota, kaže Slopko.

Naravno, u slučaju da se pokaže potreba za dodatnim pojašnjenjima, korisnik uvijek može kontaktirati stručnjake i epidemiologe preko dežurnog telefona u pozivnim centrima koji su objavljeni na stranici www.hzjz.hr dok se ovdje nalazi link na chatbot aplikaciju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. lipanj 2020 04:23