ISTRAŽIVANJE

Hrvatska: Internet je bolji od televizije. A od televizija najbolja je Nova TV.

 Šime Šokota/CROPIX
Značajan rezultat zabilježio je tjednik "Globus" koji se jedini na ovoj ljestvici pojavio kao predstavnik tjednika. Nova TV bolja od RTL-a i HRT-a.

Hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju uvjerljivo - "internet", pokazalo je najnovije istraživanje o medijima "Best Buy Award" Centra za istraživanje tržišta GfK

Na pitanje "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?" prosječni Hrvat odgovor će vjerojatno - Internet. naime, čak četvrtina građana (24,8% ispitanika) navelo je Internet kao najbolji, a na drugom mjestu je bila televizija sa 15,4%. međutim, ovakav rezultat ne treba iznenaditi jer je sadržaj na domaćem webu uglavnom besplatan pa je za očekivati da će Internet biti na prvom mjestu.

Kako je pitanje bilo otvorenog tipa i ispitanici su mogli slobodno navoditi "medije, općenito, koji po njihovom mišljenju nude najbolji omjer cijene i kvalitete", u daljnjim odgovorima pojavljuju se i medijske kategorije (radio, tisak i sl.), ali i konkretni mediji (24 sata, Večernji, Jutarnji, Nova TV, Globus, RTL, HRT, Slobodna Dalmacija. ..).

Zanimljivo je da se Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad HRT-a.

Nekada nedostižan HRT, u ovoj ljestvici smjestio se tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24 sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL).

Značajan rezultat zabilježio je tjednik " Globus " koji se jedini na ovoj ljestvici pojavio kao predstavnik tjednika

Koji mediji, općenito, vam nude najbolji omjer cijene i kvalitete?

1. Internet = 24,8%

2. televizija = 15,4%

3. 24 sata = 5,7%

4. Večernji = 3,7%

5. Jutarnji = 3,6%

6. radio = 3,5%

7. Nova TV = 3,2%

8. Globus = 2,2%

9. RTL = 1,9%

10. tisak = 1,9%

11. HRT = 1,8%

12. Slobodna Dalmacija = 1,3%

Ostalo = 11,3%

Ne znam/Bez odgovora = 19,7%

N=400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH, rujan 2010.

Copyright (c) 2010: Axios, PWC, GfK

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2022 04:29