EKSPLOZIJA

ISPOVIJEST HRVATICE KOJA LOVI POKEMONE Nekidan smo ih lovili na Sljemenu, tamo ih je jako puno

Ilustracija
 Mark Kauzlarich/File Photo / REUTERS
Najpopularnija igrica svih vremena ima enormne mogućnosti u marketingu, ključno je prepoznati mehaniku privlačenja igrača na Pokéstopove
Najpopularnija igrica svih vremena ima enormne mogućnosti u marketingu, ključno je prepoznati mehaniku privlačenja igrača na Pokéstopove

Cijeli svijet ovih dana trese Pokemanija, a od protekle subote aplikacija Pokemon Go službeno je dostupna i u Hrvatskoj.

Da je igrica dosad doživjela neviđeno viralno širenje govore i podaci da je Pokemon Go u tek tri dana imao više od 20 milijuna korisnika samo u SAD-u. Facebook se, samo za usporedbu, također jako brzo proširio, a za prvi milijun korisnika trebalo mu je čak 10 mjeseci. Pokemon GO je definitivno najpopularnija igra svih vremena, a njegov eksplozivni rast, koji je tek počeo, ima dosta ozbiljne marketinške mogućnosti. One su začudo, vrlo brzo prepoznate i u Hrvatskoj.

Konzum je otvorio Pokéstajalište, Hrvatska gorska služba spašavanja ja napravila akciju s Pokémonima, u petak je čak i Hrvatska poštanska banka napravila aktivaciju. Uključio se i Čazmatrans, koji ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 23:30