ZAGREB - Proslavio je tek prvi rođendan, a imamo osjećaj da je cijeli život s nama. Radi se o Facebookovom gumbu, “like buttonu”, (sviđati, sviđa mi se…) koji je lansiran 21. travnja 2010. te se proširio poput smrtonosnog virusa koji ubija stare obrasce komunikacije.
Ta Facebookova inovacija pokazala se kao jedna od najuspješnijih, napravivši neočekivani prodor izvan same društvene mreže te je gotovo potpuno potisnula donedavno najpopularniju opciju “share”.
U prvom tjednu postojanja svima dobro poznati uzdignuti palac implementiralo je oko 50.000 web stranica, a Facebook je na svoj prvi rođendan objavio da like dnevno usvaja 10.000 novih te ga danas koristi više od 2,5 milijuna stranica. Internetski mediji koji su usvojili lajkanje postigli su, u prosjeku, 300-postot...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....