MITOVI I STVARNOST

Facebook za starije, a Instagram za mlade? Evo kakva je zaista struktura korisnika u Hrvatskoj

Instagram (ilustracija)

 Jaap Arriens/Nurphoto Via Afp
Analiza korisnika u Hrvatskoj otkriva raznolikost i trendove mreža
Analiza korisnika u Hrvatskoj otkriva raznolikost i trendove mreža

Facebook se često doživljava kao platforma "za starije", dok je Instagram stekao imidž "vizualne mreže mlađe publike". No, je li stvarno tako jednostavno? Istina je negdje između. Dok neki misle da je Facebook "izgubljen", a Instagram samo za influencere i generaciju Z, stvarni podaci pokazuju drugačiju sliku, zaključak je infografike o strukturi Facebook i Instagram korisnika u Hrvatskoj, koju je izradila Arbona.

Danas Facebook i Instagram okupljaju ljude svih uzrasta i interesa, što ih čini izuzetno moćnim kanalima za oglašavanje i izgradnju zajednice. Bez obzira ciljate li na mlade, zaposlene odrasle ili stariju publiku, mogućnosti su stvarno velike, a brojke to pokazuju.

Prema Arboninoj infografici, u Hrvatskoj 2025. godine Facebook ima 1.700.000 korisnika, od čega je 809.400 muškaraca, a 817.800 žena, dok Instagram ima 1.600.000 korisnika, od čega je 722.500 muškaraca i 825.400 žena.

U dobnoj skupini od 18 do 24 godine, Facebook broji 64.200 muških korisnika, a Instagram 163.300. U istoj dobnoj skupini je na Facebooku 64.600 žena, a na Instagramu njih 195.200.

U dobnoj skupini od 25 do 44 godine, na Facebooku je 405.500 muških korisnika, te njih 391.900 na Instagramu. U toj je dobnoj skupini na Facebooku 383.500 žena, a njih 425.200 je na Instagramu.

U dobnoj skupini od 44 godine do 65+ godina, na Facebooku je 333.300 muškaraca, a na Instagramu njih 154.900. U istoj dobnoj skupini je 374.100 žena na Facebooku, a njih 214.200 je na Instagramu.

Najviše je korisnika Facebooka i Instagrama u Zagrebu, a slijede Split, Rijeka, Osijek i Varaždin.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 04:43