ZAGREB - Daniel Ackermann je prije dvije godine s kolegom Tomislavom Grubišićem skupio nešto novca i zagazio u područje koje u to vrijeme nitko nije ni primjećivao, a riječ o oglašavanju na društvenim mrežama, ponajviše na Facebooku.
Od onda su u svojoj tvrtki i Studio zaposlili 17 ljudi, proširili biznis i napravili izrazito popularan servis drustvenimediji.com. Od danas su nakon osvajanja hrvatskog tržišta prisutni i u regiji, odnosno Sloveniji, Srbiji, BiH, Makedoniji i Austriji sa servisom socialnumbers.com.
Iznenađujući uzlet
Konačni cilj je naravno da postanu globalna agencija koja se bavi oglašavanjem na društvenim medijima, s obzirom na to da se u svijetu trenutno tek jedna ili dvije agencije ozbiljnije bave tim poslom.
- U Hrvatskoj smo do sada dobili oko 50 top...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....