Izgled inboxa elektronske pošte uvelike se razlikuje među korisnicima, a priljev mailova na dnevnoj bazi ovisi o poslu koji radite. Neki dnevno dobivaju više desetaka mailova dok je drugima e-pošta samo ‘nužno zlo’.
No, svaki online servis ima mogućnost organizacije e-pošte, a o vama ovisi hoćete li o tome voditi brigu ili će vam inbox izgledati poput košare za prljavo rublje.
Novinarka Business Insidera razgovarala je s psiholozima i tehnološkim stručnjacima u potrazi za odgovorom što izgled elektronske pošte govori o samom korisniku. Naravno, ne može se sa sigurnošću odrediti je li netko nindža ili psihopat na osnovi izgleda inboxa, no ipak je došla do zaključka da se korisnici mogu podijeliti u tri skupine.
U koju vi spadate?
Ljudi koji mahnito brišu mailove
Ovo j...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....