PODANIČKA EKONOMIJA

Zaboravite dostavu kikirikija iza ponoći, investitori više neće financirati lijenost građana

Financial Times ne predviđa blistavu budućnost tvrtkama koje su svoja poslovanja bazirala na jeftinom pružanju usluga građanima

 Adrien Fillon/Hans Lucas/Hans Lucas via AFP
Zbog prestanka ere jeftinog novca, Financial Times predviđa kraj Ubera, Lyfta i aplikacija za dostavu
Zbog prestanka ere jeftinog novca, Financial Times predviđa kraj Ubera, Lyfta i aplikacija za dostavu

Tko ne bi želio imati vlastitog vozača, kuhara i dostavljača?

Ono što je u vrijeme dobrih, starih viktorijanaca pripadalo tek kućanstvima s pozamašnim godišnjim prihodima, s dolaskom tehnologije najednom si je mogla priuštiti praktično svaka šuša, a brojni su pružatelji usluga u svojim promotivnim kampanjama igrali upravo na slabost korisnika da se makar jednom tjedno osjećaju kao britanska kraljica.

"Svačiji privatni vozač" - to je bio slogan s kojim je tržište osvojila ultrapopularna aplikacija Uber, a uslijedili su potom i razni drugi pružatelji takozvanih on-demand usluga kao što je aplikacija za dostavu Getir, čiji je moto slavio pravo na lijenost.

Dostavljao se kikiriki u jedan iza ponoći, a odlaske građana na dežurnu benzinsku pumpu po pivu zamijenili su dostavlj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 00:50