Tko ne bi želio imati vlastitog vozača, kuhara i dostavljača?
Ono što je u vrijeme dobrih, starih viktorijanaca pripadalo tek kućanstvima s pozamašnim godišnjim prihodima, s dolaskom tehnologije najednom si je mogla priuštiti praktično svaka šuša, a brojni su pružatelji usluga u svojim promotivnim kampanjama igrali upravo na slabost korisnika da se makar jednom tjedno osjećaju kao britanska kraljica.
"Svačiji privatni vozač" - to je bio slogan s kojim je tržište osvojila ultrapopularna aplikacija Uber, a uslijedili su potom i razni drugi pružatelji takozvanih on-demand usluga kao što je aplikacija za dostavu Getir, čiji je moto slavio pravo na lijenost.
Dostavljao se kikiriki u jedan iza ponoći, a odlaske građana na dežurnu benzinsku pumpu po pivu zamijenili su dostavlj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....