Milanski tjedan mode nije ponudio neke inovacije koje bi osupnule publiku, ali je zato pokazao kako iskoristiti ono najbolje od dobrih starih komada odjeće. Kolekcije su se mogle svesti pod zajednički naziv - elegancija.
No, razni dizajneri ostavili su dovoljno prostora da se ta elegancija protumači na razne načine: Armani je preuzeo stil “privilegiranih” i podario ga “običnima”, Gucci se odriče djetinjastosti, ali ostavlja dojam da se u toj odjeći “partija”, Ballantyne pruža mogućnost za odrastanje i punkerima, Lagerfeld maksimalizira eleganciju, Cavalli joj daje dozu slatkoće, D&G se poigravaju božićnim motivima, Fendi se vraća svojim prapočecima i uvodi boju borovih iglica umjesto crne, a Tomas Maier za Bottegu “prerušava” muškobanjastost u sofisticiranost....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....