Većina proizvoda - njih čak dvije trećine - koje prodaje 30 najvećih svjetskih prehrambenih kompanija je nezdravo, stoji izvješću Zaklade Inicijativa za pristup hrani (Access to Nutrition Foundation - ATNi), piše Newsweek.
‘Bez obzira na ono što piše na etiketi i što kaže reklama, čak 70 posto proizvoda iz supermarketa je nezdravo‘, kaže Philip Eisenhart, voditelj odnosa s javnošću ATNi-a.
Izvršni direktor organizacije, Greg Garrett, ipak kaže da je došlo do određenih poboljšanja jer se danas 34 posto prodaje odnosi na zdravu hranu, dok je 2021. godine to bilo tek 27 posto.
‘No nismo još ni na polovici. Ako želimo doći do 50 posto do 2030., stvari se moraju odvijati mnogo brže‘, kaže Garrett dok Eisenhart dodaje i kako je problem u tome što ‘nijedna od ovih kompanij...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....