Danci su posljednjih nekoliko godina svijetu uspjeli prodati hygge, filozofiju uživanja u malim stvarima, kreiranja tople atmosfere doma, ugađanja sitnicama koje griju tijelo i opuštaju dušu - od svijeće na prozoru do mekana pokrivača i dobre knjige za društvo.
Hygge je, kažu, zajedništvo i privrženost, vrijeme provedeno s ljudima do kojih ti je stalo, trenuci mira što ih posvećujete sebi ili dijelite s vašima, oko objeda, stola, u kući; može biti bilo što što umiruje, daleko od utrke za novcem, kompeticije i s njom povezane napetosti.
Danski brand Hygge je uživanje u razgovoru s djecom, mir kućnog ogrtača dok uz radijator promatraš snijeg koji pada na dvorištu. Kolikogod da općeljudski i univerzalan zvučao taj koncept opuštanja i mirnog ugođaja svakodnevice, hygge je, ka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....