StoryEditor
AKTIVNA HRVATSKA

VIDEO: VJEŽBE ZA SVJEŽIJE LICE I MANJE BORA NAKON IZOLACIJE Bivša hrvatska manekenka osmislila je program za pomlađivanje

 
 PR

Aktivna Hrvatska predstavlja vježbe za lice pilates trenerice Jelene Orešković. Generalni partner projekta Aktivna Hrvatska je HEP.

Upravo su ove vježbe posljednjih deset godina dio svakodnevne njege bivše manekenke koja je danas u Parizu instruktorica pilatesa.

„U deset sam godina prošla programe raznih promotora ove metode, no najvažnija sam znanja o mišićima i mišićnim kontrakcijama dobila tek u trenerskoj školi. Činjenica da sam postala trener pilatesa, iako se radilo o tjelesnoj vještini, motivirala me da uozbiljim svoj pristup metodi vježbanja lica te sam proteklih nekoliko godina provela izučavajući specifičnost anatomije mimične muskulature te primjene tehnika vježbanja lica u fizikalnoj terapiji lica kojoj je cilj, prije svega, potaknuti neuromuskularne veze te vratiti snagu mišiću! - otkriva Jelena Orešković i dodaje: - U programu koji sam, na temelju novih saznanja, razvila, naglasak dajem upravo na ovo potonje: jačanje mišića kroz jačanje komunikacije između samog mišića i centra u mozgu s ciljem kontrole svakodnevne mimike te, posljedično tome, prevencije nastanka dinamičkih nabora na koži!

 

1. VJEŽBA - OBRAZI

 Oči širom otvorite, a da pritom ne dižete obrve, te čeljust razvucite prema dolje, usnama oblikujte slovo U. Otud istovremeno nastojte: a) usne uvrtati unutra (da njima prekrijete zube), a čeljust nastaviti izduživati i B) pokušavati se nasmijati. Jedna akcija bi trebala spriječiti drugu. Drugim riječima, uvrtanje usana na unutra bi vas trebalo spriječiti u nastojanju da usne razvučete u osmijeh.

2. VJEŽBA - KAPCI

Kažiprste postavimo iznad obrva na način da njima pokrijemo cijelu liniju obrva. Oči zatvorimo te ih držimo zatvorenima dok podižemo obrve, a prstom istovremeno pružamo otpor tom pokretu. Jednom kad smo postigli kontrakciju, dakle obrve podigli uz otpor prsta, idemo korak dalje i otvorimo oči s pogledom gore i u stranu. Ovaj korak jača gornji kapak kao i vanjski dio mišića na čelu.

3. MIŠIĆI ČELA

Palčeve postavite uz vlasište, otprilike u razini sljepoočnica, a druge prste na gornji rub čela uz vlasište. Ruke povlačite prema vlasištu, izdužujući i masirajući mišiće, a pogled usmjerite dolje kao da želite vidjeti vlastitu bradu.

4. VRAT

Prste položite na ključnu kost lagano povlačeći na dolje pa bradu spustite gledajući dolje. Otuda lagano podižite bradu prema gore, usne razvlačite u osmijeh i donju čeljust gurajte naprijed.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. lipanj 2020 03:23