DOBAR POSAO

'Dao sam otkaz u Konzumu i pokrenuo vlastiti modni brend, majice sam prvo prodavao online, a zatim otvorio dućan, evo koliko sam uložio i kako mi ide'

 Marko Todorov / CROPIX
Flying Donkey je pokrenut s inicijalnim kapitalom od 75 tisuća kuna, plus 35 tisuća poticaja za samozapošljavanje. Koristili su ih za izradu webshopa, za produkciju vizuala, profesionalne fotografije i za inicijalne zalihe robe
Flying Donkey je pokrenut s inicijalnim kapitalom od 75 tisuća kuna, plus 35 tisuća poticaja za samozapošljavanje. Koristili su ih za izradu webshopa, za produkciju vizuala, profesionalne fotografije i za inicijalne zalihe robe

Medvjed koji pegla, magarac na dvije noge u odijelu, natpis na ruskom koji u prijevodu znači “odj...”, muškarac u boksericama, gumenim čizmama i venecijanskoj maski koji plete... Mali, mladi i neovisni hrvatski brend majica - Flying Donkey - koji je prije gotovo pet godina obogatio hrvatsku “streetwear” scenu, svojim pomalo rubnim vizualima zna fino isprovocirati. I to mu nije minus. Iza Flying Donkeyja stoji zanimljiva priča, a ispričao nam ju je vlasnik tog brenda Hrvoje Martinko. On stoji i iza samog dizajna, mede koji pegla, muškarca s maskom... Štoviše, otkrio nam je da je na nekim slikama, ni manje ni više, nego - on.

Privukao nam je pozornost jer, priznajemo, i mi pomalo volimo rubne i provokativne stvari. A i možemo samo pretpostaviti koliko je teško stvarati odj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 01:41