Kad je imao deset godina, Tomislav Krajačić spakirao je blokiće koje je sam napravio od otpadnog papira iz očeve tiskare, lijepo se zrihtao - svjestan već tada važnosti prezentacije - pa se uputio prema tržnici u Vrapču. Znao je da obrtnici i ugostitelji, a ondje ih je puno pa ne treba dalje tražiti kupce - u takve blokiće upisuju narudžbe mušterija. I isplatilo se, zaradio je tako pristojan džeparac, a još veće mu je zadovoljstvo bilo da je osmislio ono ciljanoj publici potrebno. I ne znajući značenje riječi, brendirao se.
Danas, s četrdeset i kojom, zrihta se pa ode u ured svoje marketinške agencije Kofein i, kao što je onda osmislio blokiće i brendirao sebe - uvijek urednog, radišnog, simpatičnog i odvažnog - sada mu je posao brendiranja drugih i rebrendiranja tvrtki...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....