ŠAPTAČ BRENDOVIMA

Na placu u Vrapču prodavao je blokiće, sada je ugledni direktor: ‘Ne želim napustiti Hrvatsku, ali...‘


Tomislav Krajačić

 Darko Tomaš/Cropix
Uz Antique Pelinkovac, Kofein stoji i iza Old Pilot’s Gina, proglašenog najboljim ginom na svijetu 2018. godine
Uz Antique Pelinkovac, Kofein stoji i iza Old Pilot’s Gina, proglašenog najboljim ginom na svijetu 2018. godine

Kad je imao deset godina, Tomislav Krajačić spakirao je blokiće koje je sam napravio od otpadnog papira iz očeve tiskare, lijepo se zrihtao - svjestan već tada važnosti prezentacije - pa se uputio prema tržnici u Vrapču. Znao je da obrtnici i ugostitelji, a ondje ih je puno pa ne treba dalje tražiti kupce - u takve blokiće upisuju narudžbe mušterija. I isplatilo se, zaradio je tako pristojan džeparac, a još veće mu je zadovoljstvo bilo da je osmislio ono ciljanoj publici potrebno. I ne znajući značenje riječi, brendirao se.

Danas, s četrdeset i kojom, zrihta se pa ode u ured svoje marketinške agencije Kofein i, kao što je onda osmislio blokiće i brendirao sebe - uvijek urednog, radišnog, simpatičnog i odvažnog - sada mu je posao brendiranja drugih i rebrendiranja tvrtki...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2025 19:25