JASMIN KRPAN

NAŠ ČUVENI FOTOGRAF ZADNJIH PET GODINA PROVEO JE U VIJETNAMU 'U zemlji bez koncerata, predstava i galerija otkrio sam cijelu scenu u ilegali'

Jasmin Krpan
 Ivan Posavec
 
 

Nakon više godina izbivanja iz hrvatskog medijskog prostora, Jasmin Krpan vratio se s dokumentarnim filmom “Dobro jutro, Saigon (i laku noć)”. Fotograf fascinantne biografije bio je ikona Poleta i Starta, snimio je omot za Azru, prvi album kultnog benda, a njegove je radove, među ostalima, objavljivao i New York Times. Time je njegovu fotografiju sa sprovoda Jurija Andropova na Crvenom trgu stavio u izbor najboljih fotografija 1984. godine, a 2003. uvrstio je i u odabir najznačajnijih fotografija 20. stoljeća i objavio u monografiji “Century”.

Posljednjih pet godina Krpan je proveo u najvećem gradu Vijetnama, čije je ime i stavio u naslov svojeg filma. Cjeloživotnog kroničara stanja u “zabranjenim”, izoliranim i na sebi svojstven način mistificiranim zemljama istok je oduvij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 15:06