Šefovima Victoria's Secreta, najrazvikanijeg brenda ženskog donjeg rublja na svijetu, bilo je jasno da će se stvari morati mijenjati i prije pandemije. Ma koliko Viktorijine anđelice, modeli koji su na raskošnim modnim revijama, s krilima kao zaštitnim znakom privlačile poglede, zarada je strmoglavo padala.
Tu su i kritike i optužbe s raznih strana - od onih za diskriminaciju i mobbing, do rasizma i transfobije, te, ne manje bitno, promjene u ukusu kupaca. Zato su počeli graditi novi imidž, kako bi bili privlačniji široj publici i, prema mnogim mišljenjima - kako bi opstali.
Najvažniji dio te nove priče je "VS Collectiv", grupa žena, ambasadorica koje će na raznim platformama predstavljati brend. Najnovije članice ekipe su indijska glumica, pjevačica i producentica Pryj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....