Nova reklama za ekskluzivnu seriju tenisica Jugoplastika, a s Adidasovim logom, kojom je odana počast slavnoj Jugoplastici s krajem osamdesetih i početka devedesetih godina, kad su Splićani tri puta zaredom bili prvaci Europe, podijelila je javnost. I dok jedni oduševljeno dijele reklamu na društvenim mrežama nostalgičarski ponosni, drugi se komentatori pitaju: perpetuira li ona kulturne i druge predrasude prema ljudima s ovih prostorima dok prikazuje igrača slavne generacije Paška Tomića kako zavaljen u stolcu jede ćevape s gomilom ajvara i pomfrita, a zatim odlazi na teren pucati trice, uz masne psovke kad promaši?
Može li se, uopće, tako postati trostruki prvak Europe? Je li prikazani "lifestyle" igrača Jugoplastike autentičan, ili je riječ o klasičnoj egzotizaciji Balkana...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....