COVID MIJENJA ŠOPING

Radikalan zaokret švedskog modnog giganta kojeg obožavaju Hrvati, ništa neće biti kao prije!

Hennes & Mauritz, H&M, trgovina u Hong Kongu
 Chukrut Budrul/Zuma Press/Profimedia
Pandemija će, čini se, zauvijek promijeniti način na koji kupujemo odjeću
Pandemija će, čini se, zauvijek promijeniti način na koji kupujemo odjeću

Globalna pandemija toliko je utjecala na poslovanje švedskoga modnog giganta da će u eri poslije korone H&M značajno promijeniti način poslovanja. I ne samo to, H&M bi, kao drugi najveći prodavač odjeće na planetu, svojim odlukama mogao pokrenuti cijeli novi trend koji će mnogi nesumnjivo slijediti.

Centralna poslovnica na glavnom trgu u Stockholmu bit će tako prvi njihov prodajni prostor koji će se promijeniti. Dućan neće više biti samo mjesto na kojem kupci mogu kupovati odjeću, nego će se na toj lokaciji, primjerice, šivati zakrpe za hlače, iznajmljivat će haljine za partyje, a u kutovima poslovnice prostor će biti preuređen u beauty salone.

Možete li zamisliti dućane koji nisu više samo dućani nego saloni mode s malim obrtima i popratnim uslugama? Šveđani se klade ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 04:54