PROCES KOJI TRAJE EONIMA

Je li naš svemir samo jedan u nizu? Znanstvenici otkrili da je prije Velikog praska postojao još jedan - svemir!

NASA

OXFORD - Analizirajući fotografiju zračenja mikrovalova koju je snimila NASA-ina sonda, profesor Roger Penrose s oxfordskog sveučilišta došao je do zaključka kako je prije našeg najvjerojatnije postojao neki drugi svemir.

Penroseovo istraživanje dodalo je još dokaza u prilog teoriji koja kaže da je svemir proživio nekoliko Velikih prasaka i Velikih sažimanja, prenosi Daily Mail . Otkriće govori protiv teorije da će se svemir sve više širiti sve dok ne nestane u beskonačnost.

Britanski je profesor zajedno s armenskim kolegom Vahom Gurzadyanom otkrio ono za što se pretpostavlja da je pozadinsko zračenje starije od 14 milijardi godina, to jest, od starosti svemira. Daily Mail prenosi njegovo vjerovanje u kojem kaže kako će crne rupe eventualno progutati svu tvar u svemiru.

Za koncentrične krugove pozadinskog zračenja na fotografiji tvrdi da su posljedica mnoštva velikih praskova i sudara supermasivnih crnih rupa.

Njegova projekcija predviđa da će nakon djelovanja crnih rupa u svemiru ostati samo energija, koja će u jednom trenutku opet poslužiti kao okidač za veliki prasak. Smatra da je to kružni proces, koji se dešava eonima, uvijek ispočetka.

25. travanj 2024 20:14