VELIKA ŠKRTICA

Ovo su neutvrđene idiotarije kojima vam nastoje uvaliti kozmetičke proizvode! Trik je toliko raširen da je dobio i ime

Ilustracija

 Kateryna Onyshchuk/Alamy/Alamy/Profimedia/Kateryna Onyshchuk/alamy/alamy/profimedia
Evo i nekih sastojaka koji se najčešće spominju na pakiranjima proizvoda, a koji uglavnom nemaju znanstveno dokazano djelovanje
Evo i nekih sastojaka koji se najčešće spominju na pakiranjima proizvoda, a koji uglavnom nemaju znanstveno dokazano djelovanje

Potrošači vole proizvode s obećavajućim, znanstvenim tvrdnjama, a toga su svjesni i proizvođači i marketingaši zbog čega su trgovine danas poplavljene proizvodima koji obećavaju svakojake neutvrđene idiotarije - sokovi koji su dobri za zdravlje probave, kreme za lice s probioticima, tretmani za detoksikaciju ili pak dodaci prehrani koji obećavaju balans hormona.

Prema istraživanju Timothy Caulfielda, znanstvenika sa Sveučilišta u Alberti, sve je uobičajenije da se za prodaju proizvoda koriste efektne riječi koje zvuče znanstveno, ali zapravo ne predstavljaju ništa, a kako potrošači obično ne mogu i ne znaju istinite tvrdnje razlikovati od lažnih, stvar očito toliko dobro pali da su znanstvenici sada za to skovali i poseban pojam.

Na engleskom je to "scienceploitatio...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:44