VELIKA ŠKRTICA

Novi legalni trikovi za obmanu potrošača: Jeste li primijetili ove promjene na istaknutim cijenama u trgovinama?

Namjera da zašite potrošače od ‘lažnih akcija‘ završila je neviđenim debaklom - s novim Zakonom iz kataloga su isparile informacije o cijenama

Ilustrativna fotografija

 Richard Levine/Alamy/Alamy/Profimedia/Richard Levine/alamy/alamy/profimedia
Namjera da zašite potrošače od ‘lažnih akcija‘ završila je neviđenim debaklom - s novim Zakonom iz kataloga su isparile informacije o cijenama

Državi bi možda bilo najbolje da se prestane i ovako rijetko truditi napraviti neki pomak za potrošače jer u posljednje vrijeme malo toga što pokuša doista i završi s benefitom za građane.

Tako su završile i nedavne izmjene Zakona o potrošačima prema kojima trgovci za robu koja je na akciji više ne moraju pisati realnu cijenu, nego najnižu cijenu u posljednjih 30 dana.

To je, naime, potrošače trebalo zaštititi od "lažnih akcija", a zapravo je završilo nikad besmislenijom situacijom u kojoj kupci, barem kad su u pitanju katalozi prodavaonica, više praktički ne dobivaju nikakve informacije o cijenama proizvoda - osim krajnje cijene - te ne mogu pratiti kolika je stvarna, početna cijena proizvoda, koliko je on, zapravo, snižen i je li oglašena cijena ona s popustom ili realna ci...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 20:27