JEDINSTVENE FORME

VIDEO, FOTO: MIKROSKOPSKE FOTOGRAFIJE SUZA ĆE VAS ODUŠEVITI Ovi prekrasni geometrijski oblici zapravo su naše suze!

iStock / Instagram

Umjetnik Maurice Mikkers koristi svoje znanje i obrazovanje u prirodnim znanostima kako bi od nečeg sasvim uobičajenog stvorio nešto prekrasno i posebno. Prvo je završio fakultet i stekao zvanje medicinskog biokemičara da bi nakon toga pohađao Kraljevsku umjetničku akademiju u Haagu.

Zaljubio se u fotografiju pa je počeo i eksperimentirati s njom te raditi fotografije elektronskim mikroskopom. Pod tim je uređajem počeo promatrati uobičajene svakodnevne stvari. Nakon što se jedan dan rasplakao režući luk, pogledao je i suzu pod mikroskopom, i tako je nastala serija fotografija The Imaginarium od Tears.

Postoje tri vrste suza - osnovne (one koje neprestano vlaže površtinu oka), refleksne (štite od iritacije i stranih tijela) i emocionalne pa je Mikkers zamolio prijatelje da sačuvaju suze kad zaplaču iz bilo kojeg razloga.

Potom ih je pustio da se kristaliziraju pri čemu bi stvorile čudesne oblike koje neodoljivo podsjećaju na pahuljice. Mikkers je htio između ostalog otkriti i koliko se razlikuju različiti tipovi suza.

Mikkers je seriju fotografija objavio prošle godine i otkrio je da svaka suza ima svoju jedinstvenu formu. Pogledajte video i njegov profil na instagramu, a na ovom linku posjetite njegovu službenu stranicu.

I just finished uploading a 900 Megapixels microscopic photograph of a Tear. With just 100Megapixels short to call it a GIGAPIXEL (1000Megapixels). It is the first result of capturing a tear for "Imaginarium of Tears" underneath my new microscope. The image is the result of using my home made X & Y axis microscope scanning stage. With this scanning stage and microscope I'm now able to go beyond a 100X enlargement, since the microscope allows me to zoom in further (250x) with more detail. And secondly I'm now able to control the stage in small accurate pre programmed steps, resulting in an accurate automated process that captures images in a comprehensive grid. The software wil then almost automatically stitch the taken images together, to create one large image with a high resolution, that shows the total tear with a wide field of view that normally only can be seen with a enlargement of 25 times. You can enjoy the image over here: http://www.gigapan.com/gigapans/184640 #micro #microscope #micrograph #micrographs #growing #Crystal #crystals #biology #chemistry #structures #view #homemade #contrast #art #project #galaxy #instascience #canon #5dmkIII #space #print #design #microbiology #physics #photomicrography #help #feedback #cry #tear #drop