VLADARI PODZEMLJA

Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića: 'Crvi iz pakla' pronađeni u rudnicima zlata

Znanstvenici sa sveučilišta u belgijskom Gentu i Sveučilišta Princeton otkrili su složena višestanična stvorenja koja žive i do dva kilometra ispod zemljine površine

Do nevjerojatnog otkrića došli su znanstvenici sa sveučilišta u belgijskom Gentu i Sveučilišta Princeton. Naime, otkrili su složena višestanična stvorenja koja žive i do dva kilometra ispod zemljine površine.

Ovo otkriće otvara nove spoznaje o širenju života na Zemlji te podzemnom životu na drugim planetima i njihovim satelitima.

Takozvani 'crvi iz pakla', nematode ili oblići, pronađeni su u rudnicima zlata u Južnoafričkoj Republici. Također su došli do važnih spoznaja o jednostaničnom životu u dubokom podzemlju.

Dvojica vodećih istraživača, Gaetan Borgonie sa Sveučilišta u Gentu i Tullis Onstott sa Princetona tvrde da je pronalazak stvorenja na takvoj dubini ispod površine zemlje, sa živčanim, reproduktivnim i probavnim sustavima, vrlo slično otkrivanju 'Moby Dicka u jezeru Ontario'.

"Ovo otkriće nam govori o nečemu potpuno novom", rekao je Tullis Onstott, čiji je pionirski rad u Južnoj Africi u posljednjih deset godina revolucionizirao razumijevanje mikrobiološkog života općenito poznatog kao "extremophiles".

Članak koji nas upoznaje sa podzemnim nematodama, ili 'crvima iz pakla', od kojih je jedan službeno nazvan Halicephalobus mephisto, prema Gospodaru podzemlja, objavljen je u časopisu Nature .

06. svibanj 2024 21:48