PSIHOLOGIJA DRUŠTVENIH MREŽA

ZAŠTO LJUDI DIJELE SADRŽAJ NA DRUŠTVENIM MREŽAMA Zanimljivo istraživanje otkrilo snažnu potrebu koja se krije iza statusa

 Instagram / Instagram

Otkako je 1943. godine objavljena Maslowljeva teorija hijerarhija potreba, govori se o njihovom zadovoljenju, a pod posebnom pozornošću ponovno se našla u posljednje vrijeme, otkako je izašla zanimljiva studija o motivima zbog koji ljudi objavljuju na društvenim mrežama.

Na samoj sredini Maslowljeve hijerarhije nalaze se društvene potrebe koje mnogi pojedinci žele zadovoljiti, a društvene mreže kakve poznajemo danas - pokazale su se kao idealan način da velika većina zadovolji tu potrebu.

Istražujući o razlozima zbog kojih ljudi dijele informacije na društvenim mrežama - psiholozi su u New York Timesu objavili zanimljive zaključke.

49 % ZABAVA

49% ispitanika otkrilo je da dijele sadržaj kako bi ostale informirali o proizvodima do kojih im je stalo i koji bi druge mogli potaknuti na akciju.

68 % IDENTIFIKACIJA

68% ispitanika izjavilo je da dijele određen sadržaj kako bi drugima pokazali kakvi su kao osobe, koje su njihove strasti ili područja interesa.

78 % ODNOSI

78% ispitanika online informacije dijeli kako bi ostali u kontaktu s ljudima s kojima se rijetko viđaju.

69 % SAMOOSTVARENJE

69% ispitanika dijeli informacije kako bi ojačali osjećaj doprinosa i sudjelovanja u događajima aktualnima u svijetu.

84 % PODRŠKA

84% ispitanika dijeli sadržaj kojim podupiru određeno događanje, akciju i slično.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 04:55