GOOGLE TRENDS

GOOGLE OTKRIO TKO JE U DEBATI NAJVIŠE ZAINTRIGIRAO HRVATE Pogledajte grafikon koji otkriva tko je iskoristio šansu i dobio pažnju nacije

 
 Goran Mehkek / CROPIX

Prva i posljednja debata predsjedničkih kandidata održana je u utorak navečer na Prisavlju, a brojne reakcije analitičara i običnog puka do jutra su potpuno preplavile portale, novine i društvene mreže, piše Slobodna Dalmacija.

Tko je pobjednik, tko gubitnik, tko je propustio šansu, a tko povećao šanse za drugi krug, gotovo svake minute pojavi se novo mišljenje na ove teme, a možda najobjektivniji prikaz interesa hrvatskih građana za pojedine predsjedničke kandidate ponudio je Google.

Naime, Google korisnicima omogućuje mjerenje popularnosti svakog termina koji se upisuje u najveću svjetsku tražilicu, a posebno je zanimljivo vidjeti što su Hrvati guglali dok je trajala debata (i nakon nje).

Grafikon otkriva kako debatom može biti zadovoljan Nedjeljko Babić. Interes nacije za Babićem eksplodirao je sinoć oko 22 i 30 kada je bio uvjerljivo najguglaniji predsjednički kandidat. No, isto tako je interes relativno brzo i splasnuo pa se Babić nakon završetka debate vratio svojim skromnim rezultatima na Google tražilici.

Isto se ne može reći za Darija Juričana. Praktički od prve minute otkad je krenula debata Juričanovo ime počelo se pojavljivati u Google tražilici, vrhunac je bio nešto prije ponoći kad je upravo Juričan bio uvjerljivo najguglaniji kandidat. Ono čime posebno može biti zadovoljan da se interes nacije za njegovim likom i (ne)djelom nastavio i nakon završetka sučeljavanja te je čitavu noć i jutro upravo Juričan najprisutniji kandidat na tražilici. Ispred Kolinde Grabar Kitarović, Miroslava Škore i posebice Zorana Milanovića koji bilježi jako slab interes na Googleu.

Osim Juričana, sučeljavanje su jako dobro iskoristile Katarina Peović i Dalija Orešković, uvjerljivo najguglanije kandidatkinje dok je trajala debata, no nakon završetka opet je primat preuzeo Juričan.

Naravno, kada se u najgledanijem političkom TV događaju godine pojavi 11 lica, sasvim je logično da će ljudi u tražilicu upisivati one koji im nisu poznati. Stoga je dominacija kandidata koji se inače rijetko vide na televizijama očekivana, ali Google trendovi ipak otkrivaju da nisu svi kandidati jednako iskoristili pruženu šansu.

Upisivanje nečijeg imena u tražilicu znak je da se želite više informirati o tom kandidatu, da vas je zaintrigirao likom ili porukom. Tijekom jučerašnjeg sučeljavanja Hrvati su se u najvećoj mjeri odlučili informirati o Katarini Peović, Daliji Orešković, Dariju Juričanu, a u točno 22 sata i 36 minuta, pažnju nacije imao je Nedjeljko Babić, piše Slobodna Dalmacija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 19:55