ZAGREB - Hrvatski nogometni savez zaštitio je crveno-bijelu kombinaciju kockica koja asocira na dresove hrvatske nogometne reprezentacije pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo, a koju u novom reklamnom spotu bez dopuštenja koristi Karlovačka pivovara.
Glavni je tajnik HNS-a Zorislav Srebrić otkrio da će s Karlovačkom pivovarom spor pokušati riješiti mirnim putem.
- Pokušat ćemo s njima postići dogovor. Isto ćemo pokušati učiniti i s HRT-om i RTL-om koji su emitirali spot - rekao je Srebrić i dodao da će se naplata korištenja crveno-bijelih kockica ubuduće morati dogovarati. Proces zaštite pokrenuli su prema preporuci Fife i Uefe.
- Zaštitili smo i plavi dres koji isto više nitko ne smije koristiti - rekao je Srebrić i dodao da je dizajn hrvatske nogometne reprezentacije zaštićeno intelektualno vlasništvo, a njegovo se korištenje u komercijalne svrhe naplaćuje. U Karlovačkoj su pivovari iznenađeni da je hrvatski simbol postao predmetom razmirica u medijima.
V. Nezirović
Glavni je tajnik HNS-a Zorislav Srebrić otkrio da će s Karlovačkom pivovarom spor pokušati riješiti mirnim putem.
- Pokušat ćemo s njima postići dogovor. Isto ćemo pokušati učiniti i s HRT-om i RTL-om koji su emitirali spot - rekao je Srebrić i dodao da će se naplata korištenja crveno-bijelih kockica ubuduće morati dogovarati. Proces zaštite pokrenuli su prema preporuci Fife i Uefe.
- Zaštitili smo i plavi dres koji isto više nitko ne smije koristiti - rekao je Srebrić i dodao da je dizajn hrvatske nogometne reprezentacije zaštićeno intelektualno vlasništvo, a njegovo se korištenje u komercijalne svrhe naplaćuje. U Karlovačkoj su pivovari iznenađeni da je hrvatski simbol postao predmetom razmirica u medijima.
V. Nezirović
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....