RIM - Otkako su se tijekom posljednje tri godine pojavili i30, i20 i i10, od svakog novog Hyundaijeva modela mnogo očekujemo. Novi crossover ix35, zamišljen kao nasljednik uspješnog Tucsona, nije iznimka, no nema lagan zadatak. Konkurencija, poput Nissana Qashqai, vrlo je sposobna, poželjna i popularna kod kupaca pa će novi korejski model biti vrlo dobar ako namjerava zauzeti dio tržišta crossovera/kompaktnih SUV-ova.
Ako je suditi samo prema dizajnu, ix35 je na putu velike popularnosti kod naših kupaca. Međutim, za uspjeh nisu dovoljne samo prepoznatljive i dinamične linije. Kao što smo se uvjerili na svjetskoj prezentaciji u okolici Rima, ix35 nije samo dopadljivo oblikovan, već ima i puno drugih talenata.
Unutrašnjost je, primjerice, moderna i zanimljiva te solidno izrađena. Sami materijali su prilično tvrdi na dodir, no barem izgledaju ‘mekši’ i kvalitetniji nego što jesu.
Dva motora u početku
Mjesta na stražnjim sjedalima ima za dva odrasla putnika, a za pohvalnu je i prtljažnik volumena 591 litru.
Prodaja modela ix35 počinje sredinom ožujka, a do dolaska novog 1,6-litrenog benzinca i 1,7-litrenog dizelaša krajem godine, nudit će se s dva 2-litrena motora.
Benzinac razvija 163 KS i 194 Nm te se serijski isporučuje s peterobrzinskim ručnim mjenjačem. Dizelaš raspolaže sa 184 KS i 383 Nm te snagu prenosi putem ručnog mjenjača sa šest brzina. Obje izvedbe serijski imaju prednji pogon, a 4x4 je opcija.
Imali smo priliku isprobati obje verzije i, unatoč tome što će se veći broj kupaca zbog niže cijene odlučiti za benzinsku, boljom, odnosno ugodnijom u vožnji pokazala se ona dizelska.
Vrlo razumne cijene
CRDi (očekivano) ima značajno više momenta koji vožnju čini lagodnijom i jednostavnijom. Vozne osobine su vrlo dobre te značajno bolje od onih Tucsona, no neki će konkurenti vozaču pružiti osjetno bolje iskustvo za upravljačem. Hyundaijev novi model nudi i solidnu udobnost te dobro svladava i loše ceste.
Osnovna verzija pokretana dvolitrenim benzincem i opremljena početnim paketom stoji 20.850, ona sa srednjom opremom 22.496, a za najopremljeniju inačicu treba izdvojiti 25.925 eura.
Dizelski ix35 kreće se od 25.240 za verziju sa srednjom do 28.943 eura za onu s najbogatijom opremom. Cijene za modele pokretane spomenutim motorima koji će stići krajem godine (1,6-litreni benzinac i 1,7-litreni dizelaš) bit će još povoljnije.
Već i osnovni paket sadržava gotovo sve što je potrebno
Oprema koju serijski dobivate uključuje ručnu klimu, električno pokretanje svih prozora, audio sustav s CD-om, MP3 funkcijom i 6 zvučnika, ESP, pomoć pri kretanju na uzbrdicama i spuštanju niz padine, 17-inčne aluminijske naplatke itd. Srednji paket dolazi s grijanim prednjim i dva stražnja sjedala presvučenima kombinacijom kože i tkanine, kožnim upravljačem, automatskom dvozonskom klimom, tempomatom, Bluetoothom za spajanje mobitela ili puštanje glazbe, krovnim nosačima, stražnjim parkirnim senzorima itd. S najbogatijom opremom dobivate sjedala u cijelosti presvučena kožom, kameru za vožnju unatrag i senzore, 18-inčne naplatke, pogon na sve kotače...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....