Nikolina Pišek: Ne želimo prljavo tračati kao 'Red Carpet' pa makar i gubili publiku

Nikolina Pišek sasvim se dobro nosi s bremenom neslužbene titule "najseksi Hrvatice" i ležerno, ali ambiciozno napreduje. Uskoro će proslaviti 31. rođendan, u četvrtoj sezoni TV angažmana postala je voditeljicom "Shpitze", ima novog dečka u Londonu, a njezina devetogodišnja kći Hana u školi je odlična. Donosimo vam tek dio onoga što je za Arenu otkrila u velikom intervjuu...













Zašto si odustala od manekenske karijere?







Nisam se vidjela u varijanti gdje prošetavam ispred nekih 20 muškaraca koji te odmjeravaju kao komad mesa i razglabaju o tome imaš li preveliko dupe ili nemaš. Na sreću, brzo sam shvatila da mi je mnogo pametnije primiti se knjige. A tko zna, da su mi se stvari poklopile.... Ima cura koje pokušaju izdržati sve nedaće i probleme, žive u lošim uvjetima, financijskoj nesigurnosti i sve zbog nekog svog sna da budu menekenke. Moj san očito nije bio toliko jak. Ja sam samo tražila izvor lake zarade. Nešto sitno sam odradila u Milanu, vidjela da će to biti dosta trnovito i da neću postati Claudia Schiffer za tjedan dana, pa sam se vratila u Zagreb i upisala studij dizajna na arhitekturi.







U Hrvatskoj je zvijezda jedino Severina.
Medijsku karijeru počela si iza objektiva, kao fotografkinja u Gloriji?







Na fakultetu smo imali jak kolegij fotografije i filma, pa kad mi je prof. Stanko Herceg doturio informaciju da nekoga traže, javila sam im se. Primio me Rene Bakalović koji je bio urednik i tako sam počela. Uskoro sam već i pisala te dobila i malu uredničku kolumnicu o modi. Izišla sam iz novinarstva kad sam u 21, zatrudnjela s Hanom i završila fakultet, pa sam počela raditi u struci, scenografije za predstave. Primjerice, za operu "Madame Butterfly" u osječkom HNK bila sam i nominirana za godišnju nagradu hrvatskog glumišta. Ipak, trebalo je opet proći neko kritično razdoblje do afirmacije u tom poslu, a kako sam imala malo dijete, krenula sam linijom manjeg otpora i vratila se medijima, gdje sam već prije prokužila teren. Prvo sam radila na produkcijama spotova u suradnji sa studijom Kaos, a onda je u jednom razgovoru sa Sinišom Svilanom iskrsnula ideja da pokušam raditi za "Glamour Cafe". Kao i sve drugo u životu, i to je bila stvar slučajnosti.







Užasno mi komplimentira to što nas 'Red Carpet' sustavno kopira.
I tako si postala zvijezda.







Ne volim da me zovu zvijezdom jer mislim da u našim uvjetima to nije primjereno. To se može reći jedino za Severinu.







Kako se nosiš s kritikama?







Naučila sam ih podnositi, iako se dogodilo nekoliko situacija kad sam zbog nekih chatova bila u dubokoj depresiji. Jasno mi je da je to hrpa ljudi koji se anonimno iživljavaju na poznatima, ali u praksi te ipak izdeprimira činjenica da su te ljudi u stanju i mrziti, a da te uopće ne poznaju. Vjerojatno bih se osjećala bolje kad bih nakon toga mogla skočiti u olimpijski bazen u vrtu moje vile i reći: "Je.. ti se." Ali, stvarnost nije takva.











Nakon domaćeg iskustva s Tomislavom Totićem, opet imaš dečka u inozemstvu, investicijskog bankara Andriju Čobeljića u Londonu.







Veza postoji, ali o tome ne bih htjela pričati jer mi se na kraju sve obije o glavu. Ionako imam osjećaj kao da jednostavno samo ureknem cijelu stvar.







Kako se osjećaš kao jet-seterica i fatalna žena?







To mi je dio posla. Ako te na početku strpaju u ladicu fatalne žene, svi ti stihijski trpaju taj epitet bez imalo razmišljanja. Nema se smisla tome odupirati, jer zašto bi se netko bavio mnome i promišljao kakva sam osoba zapravo? Živimo u površnom vremenu kad se ne stigneš baviti drugima.















U kakvim si odnosima sa Sinišom Svilanom otkad je prešao na konkurentsku televiziju?







Odličnim. Od njega smo svi u redakciji mnogo naučili. On je radoholik i mislim da se napokon vide rezultati njegova mukotrpnog rada tamo.







Kako komentiraš činjenicu da vas je "Red Carpet" pretekao gledanošću, a i kritičari ga smatraju relevantnijom društvenom kronikom?







Užasno mi komplimentira to što nas "Red Carpet" sustavno kopira. Sve što je kod nas uspostavljeno kao forma ili rubrika, oni su primijenili kod sebe, što znači da imamo vrijedan koncept. "Red Carpet" je mnogo napredovao i mislim da najviše privlače ljude time što se ne libe tračeva, od čega se mi u "Shpitzi", naravno, želimo distancirati. Na neki način, to je podilaženje masama, jer ljudi će vrlo rado, pogotovo u intimi vlastitog doma, pogledati tuđi prljavi veš. Mi ne želimo podleći tome, bez obzira na to što smo svjesni da tako gubimo dio publike. To su najveće razlike između naših dviju emisija.

Snježana Ivić
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 05:51