FORD KUGA 2.0 TDCI

Odličan automobil čija je jedina mana visoka cijena

Fordov crossover testirali smo u izdanju s dvolitrenim dizelašem snage 136 KS koji dolazi u spoju s ručnim mjenjačem sa šest brzina. Pogon na sve kotače olakšava vožnju neasfaltiranim prometnicama
 Drago Sopta/Cropix

Atraktivan i prilično agresivan vanjski dizajn Kuge osigurava trenutnu prepoznatljivost na prometnicama, a bogati Titanium paket opreme koji, među ostalim, nudi 19-inčne aluminijske naplatke, te brojne druge zanimljive vizualne detalje poboljšava dobar dojam.

Odlične vozne osobine

Identična slika prisutna je i u interijeru gdje su Fordovi stručnjaci svim putnicima osigurali funkcionalnost, prostranost, ali i komfor koji do izražaja posebno dolazi na duljim putovanjima.

U vožnji Kuga nudi najbolje osobine u svojoj klasi. Bez obzira na to je li riječ o otvorenim ili gradskim prometnicama, osjećaj za upravljačem uistinu je prvoklasan. Čak i silazak na neasfaltirane ceste nije problem, prvenstveno zahvaljujući pogonu na sve kotače te kvalitetnom ovjesu. Štedljivi dvolitreni dizelaš s commonrail tehnologijom koji dolazi u spoju s preciznim ručnim mjenjačem sa šest brzina idealna je kombinacija za ovaj automobil.

Skupi paket opreme

Testirana izvedba uz brojne prednosti, nažalost, ima i jednu manu - cijena je 39.186 eura.

Previsok iznos postaje prihvatljiv jedino u slučaju ako obožavate dodatnu opremu pa ste za nju spremni izdvojiti više od četiri tisuće eura.

2.0 TDCI

Motor dizelski

Cilindri 4

Obujam 1997 ccm

Snaga 140 KS

Moment 320 Nm

Potrošnja 6,1 l/100 km

Ubrzanje 10,4 s

Maks. brzina 184 km/h

Prtljažnik 410/1405 l

Mjenjač 6 brzina, ručni

Cijena 39.186 eura

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 03:23