PODUHVAT ZA POMOĆ RESTORANIMA

ODLIČNA INICIJATIVA KOJA MOŽE UVELIKE POMOĆI RESTORANIMA Uz dostavu smanjenje provizije na narudžbe za osobno preuzimanje i drive-through na 0%

 
 Getty Images/iStockphoto
 

Epidemija Covid-19 je na veliku žalost svih rezultirala ostankom kod kuće i nevjerojatno teškim ekonomskim razdobljem, posebice kada su u pitanju restorani i rad na tržnicama. Dok su zabrane rada na snazi, a mi ostajemo u svojim domovima, restorani i poljoprivrednici se suočavaju s ogromnim gubicima i upitnom budućnosti rada.

Ipak, bez obzira na lošu situaciju, svi se pokušavaju snaći na najbolji način, pa su tako aplikacije za dostave iz restorana i direktne dostave OPG-ovaca krenule punom snagom. Iako i prije iznimno popularne, aplikacije za dostavu hrane i namirnice omogućile su da pomoću tehnologije i pametnih telefona, sve te stvari mogu biti u vašem domu u samo nekoliko jednostavnih klikova.

Dakako, kod ovog načina naručivanja također se iznimno poštuju sve propisane mjere te je higijena na izrazito visokoj razini. Beskontaktni način plaćanja je postao esencijalan u današnje vrijeme, a taj trend su prepoznale i banke koje su banke povećale svoje limite na takav način plaćanja i fizički kontakt je potpuno umanjen.

Kako bi svi mi imali što jednostavniji način kupovanja, Wolt je ukomponirao u svoju ponudu upravo sve navedeno: najbolje od domaćih restorana, posebice s naglaskom na manje restorane koje ova kriza posebice pogodila, ali i namirnica i stoga možete bezbrižno preskočiti odlazak u trgovinu. Nema više čekanja u redu i eventualne neugodne izloženosti, nabavku možete odraditi iz udobnosti vlastitog kauča. U pitanju su osnovne namirnice, pekarski proizvodi, svježa riba i meso, piće te oprema i hrana za kućne ljubimce koji stižu na vaš kućni prag.

Bez obzira na to jeste li se odlučili za narudžbu jela ili namirnica, ne morate brinuti oko fizičkog kontakta jer se sve odvija beskontaktno, od narudžbe do dostave, a ujedno se iznimno pazi na sve higijenske uvjete.

Ova izvanredna situacija u kojoj smo se svi pronašli dovela je do toga da vlasnici restorana moraju svojim zaposlenima ukinuti radni odnos ili aktivirati minimalnu plaću. Trenutno se traže najbolje opcije od strane države kako bi restorani uspjeli održati poslovanje još par tjedana ili prebrodili krizu, a Wolt je svim partnerima s kojima surađuju odlučio izaći u susret dodatnim obučavanjem pogođenih zaposlenika.

Naime, dostava je ovih dana iznimno tražena i stoga se pojavila mogućnost da se zaposlene privremeno obuči za dostavljače koji su itekako dobrodošli, posebice kada se uzme u obzir proširenje područja dostave i produženje radnog vremena. Tako se omogućava i svima iz udaljenijih dijelova grada da mogu odraditi narudžbu, a radno vrijeme dostave je od 9h do 23h te vikendima od 9h do 24h. Služba za korisnike je već zaposlila preko desetak novih ljudi, stoga ne morate brinuti oko sigurnosti svojih narudžbi.

Za sam kraj, osim iznimne pomoći restoranima i zaposlenicima, ne smije se zanemariti činjenica kako je Wolt do sada pokrenuo ili sudjelovao u donacijama vrijednim nekoliko stotina tisuća kuna, a plan je i dalje sudjelovati u sličnim aktivnostima. Pomoću restoranskog lanca Submarine tako su uveselili zaposlenike Klinike za infektivne bolesti „Fran Mihaljević“, na što je iznimno ponosan i Luka Juresko COO (chief operating officer) Submarinea.

Zbog novonastale situacije na koju nitko nije mogao biti spreman, morali smo u svih 8 restorana koje smo postepeno otvarali tijekom 5 godina uspješnog rada, potpuno promijeniti svoj način poslovanja. Partneri poput Wolta su nam omogućili da u vrlo kratkom roku kompletno poslovanje prebacimo na dostavu uz praćenje svih mjera nadležnih institucija. Naš glavni cilj je bio da zadržimo sve kolegice i kolege te smo u tome za sada uspjeli. Suradnja s Woltom nam je tu bila od velike pomoći, jer samostalno zasigurno operativno ne bi bili u mogućnosti, u tako kratkom periodu, pokrenuti dostavu na toliko lokacija”, zaključio je Juresko.

Woltova nit vodilja jest oduvijek bila i ostati će “SRCE za druge” te rade ono što je ispravno i traže priliku da pomažemo drugima. Spajanjem istinskih kompanijskih vrijednosti i potrebe zajednice stvaraju povezanost s korisnicima, ali i nesebično pomažu drugima, ono što nam je danas svima potrebno!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
11. srpanj 2025 17:45