Jedinstveno iskustvo

Avantura života mladog splitskog para: ‘Upoznali smo Aokija i iz prve ruke vidjeli kako gađa ljude tortom‘

Antonio Perić i Milana Dučina dobitnici su Aircash nagradne igre u partnerstvu s Mastercardom te su uživali u nezaboravnom VIP iskustvu na festivalu ULTRA Europe u Splitu
 Ante Čizmić/Cropix

Antonio Perić (27) i Milana Dučina (28) skupa su već skoro osam godina. Oboje su rodom iz Splita, no on sada radi u Istri kao voditelj gradilišta, a ona je profesorica fizike i informatike u jednoj splitskoj srednjoj školi, tako da ih trenutno poslovne obveze i kilometri dijele jedno od drugoga. Upravo zato nisu ništa posebno planirali za drugi vikend u srpnju. Samo preživjeti te bezlične ljetne dane dok ne dođe godišnji, pa da malo skupa pobjegnu na odmor.

No, fantastični splet okolnosti odlučio je da na kraju dožive iskustvo koje nikada neće zaboraviti. Njihov vikend je, naime, izgledao ovako – boravili su na luksuznoj jahti, bili jedni od rijetkih ljudi koji su išli iza glavne pozornice festivala ULTRA Europe, upoznali Stevea Aokija, a sad, nakon čitave ove avanture, krstare Jadranom te prisustvuju ekskluzivnim partijima na Hvaru, Braču i Visu.

image
Ante Čizmić/Cropix

Antonio i Milana su dobitnici glavne nagrade koju su osigurali Aircash i Mastercard u sklopu vrijedne nagradne igre te su uživali u nezaboravnom VIP iskustvu na festivalu. Glavni „krivac“ za last minute promjenu vikend planova jest, ni manje ni više, kujica Luna, pas obitelji Perić. Antonijeva majka Snježana je prije nekoliko tjedana kupila pseću hranu koristeći Aircash karticu te time nesvjesno otvorila put ka vikendu za pamćenje njenog sina i buduće snahe.

image
Ante Čizmić/Cropix

- Zvali su je iz Aircasha da joj kažu da je osvojila paket, no ona se skoro posvađala s gospođom i konstantno joj govorila da se nije prijavila na nikakvu igru. Nakon deset minuta su razriješile dilemu i skupa se smijale, iako mama nije vjerovala da je to stvarno istina sve dok u petak nismo ušli na stadion – priča Antonio.

image
Ante Čizmić/Cropix
image
Ante Čizmić/Cropix

Splitskom paru je ovo prvi posjet ULTRA Europe festivalu, iako još od premijere na Poljudu govore da moraju otići. Prvo su se pravdali činjenicom da su studenti i da moraju štedjeti novac, kasnije su se izvlačili na posao, no ove su godine, kažu, prelomili da 2023. idu pa makar na jedan dan. Na kraju ih je lutrija zvana život pogurala malo ranije prema pozornici jednog od najvećih svjetskih festivala elektroničke glazbe.

Mi smo imali priliku zabilježiti njihove nezaboravne trenutke te smo s njima proveli zadnja dva dana na festivalu. U subotu im je outfit bio, kako kažu Ameri, on point – furali su lagani kaubojski đir, Antonio sa šeširom i prslukom te Milana s western životinjskim uzorkom. Nitko ih nije mogao promašiti jer su upravo tu noć oči tisuće posjetitelja bile uprte u njih kada su stali tik ispred glavne bine na Parku mladeži dok je Nicky Romero udarao remiks pjesme pokojnog Aviciija.

image
Ante Čizmić/Cropix

Ljubomorni pogledi bili su još izraženiji u nedjelju jer su tada Antonio i Milana upoznali Stevea Aoikija, svjetski poznatog DJ-a koji na svakom koncertu obavezno gađa gledatelje tortama. Bili su iza pozornice dok je američki performer birao kojem (ne)sretniku zalijepiti glazuru u lice, a kasnije su se i fotkali s njim.

- U backstageu smo upoznali Stevea Aokija koji je nas je oduševio. Uspjeli smo se fotografirati s njim, izmijeniti par riječi i dobiti autogram. Vidjeli smo kolika organizacija stoji iza same pozornice, dok zapravo sve izgleda jednostavno u očima partijanera – ističe Antonio.

image
Ante Čizmić/Cropix

Iako su se najviše veselili nastupu kultnog DJ Tiësta, priznaju da je titula pobjednika festivala otišla Aokiju.

- Ta energija koju je prenio publici je jednostavno neopisiva – složni su.

Osim što su napokon otišli na Ultru, ovi Splićani su, po prvi put, doživjeli svoj grad iz perspektive turista. Antonio je odrastao na Trsteniku, Milana u kvartu Meje, no ovih nekoliko dana oni nisu bili građani Splita već njegovi gosti.

image
Ante Čizmić/Cropix

- Ovaj provod nam je malo otvorio oči i pokazao da veoma olako shvaćamo život u svom gradu. Zahvaljujući nagradnoj igri smo zapravo vidjeli da i u rodnom mjestu možemo doživjeti najbolje iskustvo u životu – kaže Milana.

image

Tijekom trajanja Ultre boravili su na luksuznoj jahti Aurelia

Samir Cerić Kovačević

Za potpuni „turistički“ doživljaj pobrinuo se i boravak na luksuznoj jahti Aurelia na kojoj dalje krstare prema Braču, Hvaru i Visu, a na prekrasnim otocima čeka ih još uspomena koje će nositi sa sobom do kraja života.

image

Alek El-Kazal uvodi dobitnike na jahtu

Samir Cerić Kovačević
image

Ukrcaj na jahtu Aurelia

Samir Cerić Kovačević

ULTRA Europe je posjetilo više od 140.000 ljudi

ULTRA Europe 2022 oborila je sve rekorde. Svjetski poznati festival elektroničke glazbe u Splitu posjetilo je više od 140.000 ljudi iz 143 zemlje s time da je u subotu na stadionu Parka mladeži bilo oko 40.000 posjetitelja. Alek El-Kazal, jedan od organizatora festivala, kazao nam je kako je ovo samo dokaz da je gostima nedostajao ovakav tip druženja i festivala.

- Rekordni dolazak je spoj više čimbenika. Kao prvo, posjetitelji ne gledaju na ULTRA Europe kao samo na festival, već kao na destinaciju na kojoj će provesti sedam dana ljetovanja. Kroz našu komunikacijsku strategiju stvorili smo imidž ovog događanja kao destinacijskog festivala, a to smo i dodatno potvrdili kroz produženje festivala partijima na Braču, Hvaru i Visu – navodi El-Kazal.

Osim posjetitelja, kaže organizator, i izvođači gledaju na ULTRA Europe kroz drugačije oči. Festival u Splitu nije im samo usputna stanica već lokacija za dobar provod. Naime, većina glazbenika ostaje još par dana u Hrvatskoj.

- Grandiozni stage, specijalni efekti, impozantni lineup, sve su to razlozi koji ovaj festival čine jedinstvenim u svijetu. Još jedan dodatni faktor jest i isticanje destinacijskog potencijala festivala gdje posjetitelji uz megaspektakl imaju i mogućnost posjetiti predivne lokacije u Hrvatskoj. Savršena podloga putovanja za pamćenje – ističe El-Kazal.

Jedan od glavnih sponzora ULTRA Europe festivala jest Mastercard koji već godinama promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za pozicioniranje na bucket listi turista, pogotovo kroz globalnu digitalnu iskustvenu platformu Priceless.com.

- Drago nam je što smo i ovaj put, nakon dvije godine stanke, mogli podržati festival, a još smo više bili uzbuđeni što smo korisnicima Mastercard® kartica najsretnije ruke mogli omogućiti da ovdje uživaju kako nisu mogli niti zamisliti. Želimo biti dio života ljudi dok stvaraju uspomene u društvu najmilijih, a Priceless.com idealna je platforma gdje im možemo pokazati što smo im sve pripremili kako bismo njihove živote učinili ispunjenijima – naglašava Helena Šekerija, voditeljica marketinga u Mastercardu, koja je dio trenutaka provela s dobitnicima.

Od 2018. godine do danas, Priceless.com u Hrvatskoj neprestano nudi niz različitih digitalnih i fizičkih iskustava diljem zemlje, prezentirajući državama diljem svijeta ono najbolje od Lijepe Naše – u obliku iskustava i nagradnih igara kreiranih posebno za korisnike Mastercard kartica.

Na Priceless.com korisnici Mastercard kartica mogu birati između fizičkih iskustva (putovanja na atraktivne lokacije diljem Hrvatske) ili digitalnih iskustva i sadržaja (edukacije, razni how to tutoriali, virtualni koncerti, live virtualne edukacije te inspirativne priče povezane s jedinstvenim iskustvima u Hrvatskoj i šire).

Upravo je ovo nezaboravno iskustvo u kojemu su uživali Antonio i Milana bilo dio platforme, a za vrijeme nagradne igre koja se odvijala kroz lipanj, na platformi je bilo moguće prijaviti se i u utrku za još vrijednih nagrada – dva EPIC iskustva na festivalu koja su uključivala ekskluzivni provod života za pet osoba, sa smještajem u hotelu Amphora u Splitu. Tako su isključivo vlasnici Mastercard kartica, njih ukupno 12, imali priliku uživati u VIP aranžmanima i upoznati svoje omiljene DJ-eve – na način kako to nitko od preko 140.000 posjetitelja festivala nije mogao.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Mastercarda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. travanj 2024 04:00