Izgleda fantastično

Brsečine kraj Dubrovnika skrivaju arhitektonski biser kojeg se ne bi posramile ni najbogatije svjetske lokacije

Riječ je o hotelu Osmoliš kojeg je prošle godine izgradila i otvorila dubrovačka tvrtka Argosy d.o.o. u vlasništvu obitelji Leonarda Boškovića
 Hotel Osmoliš

Nema sumnje da je Dubrovnik jedna od najpoželjnijih hrvatskih destinacija. Ovaj dalmatinski grad uistinu se ima čime pohvaliti. Modro more, impozantne Gradske zidine, bogata povijesna baština i predivne plaže, razloga za posjet ima napretek.

Ipak, prema mišljenju Dubrovčana, ovaj biser Jadrana se ne može u potpunosti upoznati ako se ne obiđe i njegova okolica koja često prođe ispod radara. Dubrovačko područje sadrži 20 samostalnih naselja koja obiluju životopisnim pejzažima, bogatoj mediteranskoj vegetaciji i šarmantnim uvalama koje skrivaju svoje čari. Topolo, Štedrica, Imotica, Visočani, Smokovljani ili, možda, Brsečine. Svako naselje priča svoju priču. Ondje se, naime, mnoge obitelji bave stočarstvom i vinogradarstvom pa gostima nikada ne manjka slasnih domaćih okrjepa i ukusnih kapljica. U njima plaže pozivaju na odmor, dok krajolik odaje dojam kao da čovjek ondje nije niti kročio. Uz sve to, okolica Dubrovnika obiluje kvalitetnim luksuznim objektima koji arhitekturom i krajobrazom djeluju kao da su stopljeni s prirodom.

Jedan takav kompleks je i hotel Osmoliš u naselju Brsečine. Izgradila ga je i prošle godine u lipnju otvorila dubrovačka tvrtka Argosy d.o.o. u vlasništvu obitelji Leonarda Boškovića. Svi članovi obitelji uključeni su u procese rada u hotelu pa tako i Pia Ljubičić, kćer Leonarda Boškovića, zadužena za odjel prodaje i marketinga.

Odlično uklopljen

- Cilj je bio napraviti oku privlačan i održiv objekt koji će se uklopiti u lokalitet, a Brsečine su bile logičan izbor lokacije. Ne samo zato što tu živimo, nego i jer su na idealnoj poziciji. Udaljene su samo 17 km od Dubrovnika, a također su u blizini otoka Elafita te Stona i Pelješca. Brsečine je mirno naselje uz more koje je nekoć bilo omiljeno izletište i odmaralište domaćeg plemstva, s čak dva očuvana ljetnikovca – navodi Pia Ljubičić.

image
Hotel Osmoliš

Uz hotel Osmoliš, na istoj lokaciji nalaze se i četiri luksuzno opremljena apartmana s privatnim jacuzzi kadama ili privatnim bazenima. Posjetiteljima su također na raspolaganju dodatni sadržaji poput unutarnjeg i vanjskog bazena, spa zone, teretane i A la carte restorana otvorenog tipa koji nije namijenjen isključivo gostima hotela.

image
Hotel Osmoliš

Ondje, naime, govori nam Ljubičić, gosti mogu uživati u tradicionalnim dubrovačkim jelima koja su obrađivana modernijim kulinarskim metodama. Posebnu pažnju, pritom, pridaju namirnicama iz domaćeg uzgoja. Ribu, primjerice, nabavljaju iz Dubrovačkog arhipelaga, dok je maslinovo ulje, koje koriste u kuhinji restorana, proizvod lokalnih maslinika.

- Brsečine su već u doba Dubrovačke Republike bile poznate i po maslinarstvu. Uzgoj ove plemenite biljke od tada je zaštitni znak ovog lokaliteta s jednom drevnom sortom Brsečka ili Zuzorka koja se izvorno uzgaja baš u Brsečinama. Moja obitelj, kao i mnoge druge u mjestu, bave se maslinarstvom i danas, ali uglavnom za svoje potrebe – pojašnjava Ljubičić.

Od malih nogu

Obiteljska tvrtka koju su osnovali njeni roditelji postoji već dugi niz godina, ali do prije godine dana turizam nije njihova primarna djelatnost, već iznajmljivanje apartmana te prodaja i servisiranje brodskih i vanbrodskih motora.

image
Hotel Osmoliš

No, turistička djelatnost je, navodi Ljubičić, nekako uvijek bila prisutna u njihovim životima.

Već su 1970-ih djed i baka počeli ugošćivati uglavnom europske turiste u svojoj obiteljskoj kući u Brsečinama. Uz to su hranili domaće životinje, uzgajali voće i povrće, bavili se maslinarstvom te proizvodili domaći sir. Jela koja su nudili svojim gostima bila su isključivo domaća, uzgajana i obrađivana vlastitim rukama, a gosti i domaćini jeli su za istim stolom.

Uvijek je, pojašnjava nam Ljubičić, vladala domaćinska atmosfera te su se gosti svake godine vraćali u kuću starijih Boškovića.

image
Hotel Osmoliš

Istu filozofiju, kaže, slijede i danas.

- Turisti se više ne zadovoljavaju homogenom ponudom. Sve više traže individualni pristup, različite načine za provođenje slobodnoga vremena na putovanju. Drugim riječima, očekuju jedinstveno i cjelovito turističko iskustvo i to je ono što im nastojimo pružiti. Ne treba zanemariti ni činjenicu da gostima nije važno samo ono opipljivo, odnosno sadržaji koje već manje-više svi nude, nego i atmosfera te pozitivan stav domaćina – ističe Ljubičić te dodaje kako su luksuzni hoteli s individualnim pristupom u manjim mjestima sve primamljiviji stranim gostima.

image
Hotel Osmoliš

Razlog tome je, pojašnjava, jednostavan - veliki broj turista želi izbjeći gužvu i radije uživati u nekom mirnijem, a opet šarmantnom mjestu.

Važnost kvalitetne mreže

No, veliki broj putnika pri pretraživanju smještaja danas stavlja poseban naglasak na stabilnu i pouzdanu internetsku vezu. Štoviše, istraživanje Statiste pokazalo je da 80 posto hotelskih gostiju vjeruje da je besplatan i besprijekoran pristup internetu važan.

Važnost kvalitetne veze prepoznali su i u obiteljskoj tvrtki te su kao svog partnera izabrali A1 Hrvatska.

- Budući da se hotel nalazi u području slabijeg signala, birali smo teleoperatera koji će nam osigurati stabilnu internet mrežu i telefoniju u cijelom objektu. A1 Hrvatska se pokazao kao najbolje rješenje od početka poslovanja. Ne moramo ni naglašavati koliko je stabilna internet veza važna, kako za našu poslovnu produktivnost, tako i za samo zadovoljstvo naših gostiju. Osim toga, pokažu li interes za našom uslugom i digitalni nomadi, spremni smo i njima osigurati stabilan te brz internet – objašnjava Ljubičić.

Trend gradnje luksuznih hotela

Zadovoljnih gostiju 2022. nije manjkalo, premda je bilo riječ o početnoj godini poslovanja. No, ove godine očekuju još bolje rezultate. Pogotovo jer, kaže Ljubičić, luksuzni hoteli postaju sve primamljiviji izbor stranim i domaćim putnicima.

image
Hotel Osmoliš

Naime, u posljednje dvije godine hrvatski turizam je obogaćen s dvadesetak novih luksuznih hotela, a boravak u ovoj vrsti objekta nalazi se na trećem mjestu prema popularnosti, nakon komercijalnog smještaja i kampova. Stavljanjem novih smještajnih jedinica na tržište povećani su hotelski kapaciteti za deset posto. Većina ih je kategorizirana najvišim standardima kvalitete od četiri i pet zvjezdica, a svaki je gotovo 100 posto popunjen tijekom cijele godine.

- No, ne radi se ovdje toliko o samom luksuzu, koliko o samoj posebnosti i diferencijaciji hotela u odnosu na komercijalne smještajne jedinice. Ipak, na kvaliteti ponude se treba više raditi u dubrovačkom području, također se treba više angažirati na mijenjanju percepcije Hrvatske kao jeftine destinacije – zaključuje Ljubičić.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 09:29