pad aktivnosti

Arena Hospitality Grupi prihod pao 68 posto, a prosječna cijena sobe niža je čak 11 posto

Predsjednik Uprave Reli Slonim ističe da su rezultati pod negativnim utjecajem pandemije
Reli Slonim
 Goran Sebelic/Cropix

Podaci iz izvješća o poslovanju u prvih devet mjeseci ove godine pokazuju da je Arena Hospitality Grupa uslijed pandemije koronavirusa najveći pad zabilježila na hrvatskom tržištu. Kako je moguće iščitati, od siječnja do rujna tvrtka u Hrvatskoj bilježi pad prihoda od 68,8 posto, prihodi od smještaja pritom su manji za 68,3 posto, a prosječne cijene soba niže su za čak 11 posto.

Istovremeno, grupacija malo bolje rezultate bilježi na području Njemačke i Mađarske, gdje su joj prihodi pali za 62,6 posto, prihodi od smještaja manji su za 64,6 posto u odnosu na isti prošlogodišnji period, a prosječne cijene pale su za 6,5 posto, što znači da se kompanija na tim tržištima ipak uspjela malo bolje održati.

Bolji rezultati na stranim tržištima pritom se mogu pripisati činjenici da je tvrtka zbog strogih propisa u Hrvatskoj u vrijeme lockdowna zatvorila sve svoje objekte dok su kapaciteti u Mađarskoj i Njemačkoj ipak radili, iako u znatno smanjenom obimu. Objekti u Hrvatskoj tako su se za goste počeli otvarati krajem svibnja, ali je kompanija dovršila predviđena ulaganja, pa je tako na području Hrvatske ukupno uloženo 212 milijuna kuna, i to u preuređenje kampova, turističkih naselja i soba.

U sklopu Arena Kažela Campsitea postavljeno je 45 mobilnih kućica, u sklopu Arena Verudela Beach Apartmentsa preuređeno je 146 apartmana, a renoviran je restoran Svjetionik. U zaključku izvješća upozoravaju kako je, s obzirom na neizvjesnost, nemoguće dati smislene smjernice po pitanju budućeg poslovanja, no da grupacija na računu ima više od 520 milijuna kuna kapitala te smatra da je u dobroj poziciji te da može izdržati daljnji pad aktivnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 13:17