jačanje kave

Atlantic Grupa ušla u partnerstvo s Procaffeom

Procaffe kava prisutna je u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj
 Boris Kovacev/Cropix

Atlantic Grupa ušla je u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, jednim od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave, čime osnažuje svoju prisutnost u tom segmentu u HoReCa kanalu.

Procaffe kava, kako piše u priopćenju, prisutna je u više od 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, a poslovanje nastavlja razvijati u okviru Atlanticova sustava.

Glavni direktor strateškog poslovnog područja kave u Atlantic Grupi, Mate Štetić, ističe da je Grupa s više od 23.000 tona kave godišnje, vodeći regionalni proizvođač kave.

- Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprijeporni broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffe te sve snažniji izazivač na hrvatskom tržištu, gdje smo od akvizicije Droge Kolinske 2010. tržišni udio povećali sa 4 na današnjih 16,6 posto. Kava je s udjelom iznad 20 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi - zaključio je Mate Štetić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 13:31